Aattelin kokeilla tehdä rosterista äänenvaimentimen ja mietein että minkälaiset pakokaasujen lämpötilat turbo autossa mahtaa olla tuossa ensimmäisen äänärin kohdalla, nuo tavalliset villat ei kestä kun jotain 250 astetta ja palovillat 750 astetta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakokaasujen lämpötila ?
Collapse
X
-
Hieman ot:ta,mutta tarviiko turbollinen auto välttämättä etuvaimenninta.Turbohan vaimentaa jo itsessään pakoääniä jonkin verran.Etupönttöhän olisi kuitenkin vain läpivirtaustuubi.(Villoilla tai ilman).
Ja jos laki sen toisen vaimentajan vaatii,niin eihän sinne pakko ole villaa laittaa.Tekee vain "näköiskappaleen",jossa on suora putki läpi.Olenko aivan hakoteillä?
Comment
-
-
[QUOTE=Heguli 31]Hieman ot:ta,mutta tarviiko turbollinen auto välttämättä etuvaimenninta.Turbohan vaimentaa jo itsessään pakoääniä jonkin verran.
Ja jos laki sen toisen vaimentajan vaatii,niin eihän sinne pakko ole villaa laittaa.Tekee vain "näköiskappaleen",jossa on suora putki läpi.
Noissa vehkeissä missä on vaan yksi äänäri niin on äänet vähän turhan kovat mun makuuni.
Samalla sitä sitten tekee toimivan kun kerran alottaa tekemään, jos ei sinne laita villaa niin siitä taitaa tulla aikamoinen kaikupönttö.
Eli tollaisella palovillalla vois kyllä ainakin kokeilla.Last edited by jegge; 24-04-2006, 22:17.e21 315, e46 330ci, f33 420
Comment
-
-
"""""Noissa vehkeissä missä on vaan yksi äänäri niin on äänet vähän turhan kovat mun makuuni.
Samalla sitä sitten tekee toimivan kun kerran alottaa tekemään, jos ei sinne laita villaa niin siitä taitaa tulla aikamoinen kaikupönttö.
Eli tollaisella palovillalla vois kyllä ainakin kokeilla.[/QUOTE]""""
Ei se pönttö mitään kaiuta,jos sen läpi menee suora putki.Ei siis reikäputki.(Ei siis mikään peltinen paisuntasäiliö
Mutta jos lisävaimennusta haluat,niin tuo palovilla kestänee pakokaasujen lämpötilat.Se on vaan sen verran tiiviimpää/kovempaa,että vaimennusteho ei varmaan pehmeämmän villan luokkaa.Toki varmasti tyhjää parempi.Last edited by Heguli 31; 25-04-2006, 12:49.
Comment
-
Comment