Tuossa käytiin tosiaan koeajamassa ostomielessä yhtä e36 318is, kyllä muuten moottori tuntui olevan terässään mutta onkos totta että rajoitin tuli kierroslukumittarin mukaan vastaan jo 4500rmp? tuntuu ihan turhan liian alhaiselta. Vai oliko sitten mittarissa tai anturissa vikaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318is rajoitin
Collapse
X
-
Originally posted by cck6700rpm o mulla... Vakiostaan!F11 530d M-Sport
ex.
E91, E61, E39, E46, E36
Comment
-
-
Jaa-a, mun 320 kulkee 2vaihteella noin 90km/h..... Ja rajoitin oli ennen lastua 6500 ja nyt noin 6900....Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Ettei siinä ole vaihdettu koko mittaristo 6 sylintereisestä?Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment
-
-
Originally posted by ufo777Ettei siinä ole vaihdettu koko mittaristo 6 sylintereisestä?Last edited by Indigoah; 24-04-2006, 16:51.F11 530d M-Sport
ex.
E91, E61, E39, E46, E36
Comment
-
-
Pakko yhtyä edellisiin, mitä 318iS-suorituskykyihin tulee... Itsellä loppuvuoden 1993 tuotos, kiertää n. 6650 rpm, kakkosella aika tarkasti 85 km/h ja tyhjäkäynti lämpimänä vähän reilu 700 rpm... ei juurikaan muutoksia konepellin alla, peltisatsi kylläkin löytyy... Saksassa tiukemmissa katsastuksissa saa papereiden mukaan kiertää tyhjäkäynnillä 700-850 rpm...
Comment
-
-
Originally posted by 318iSDaytona View PostPakko yhtyä edellisiin, mitä 318iS-suorituskykyihin tulee... Itsellä loppuvuoden 1993 tuotos, kiertää n. 6650 rpm, kakkosella aika tarkasti 85 km/h ja tyhjäkäynti lämpimänä vähän reilu 700 rpm... ei juurikaan muutoksia konepellin alla, peltisatsi kylläkin löytyy... Saksassa tiukemmissa katsastuksissa saa papereiden mukaan kiertää tyhjäkäynnillä 700-850 rpm...
Comment
-
-
Mittaristossa on takana sellainen irrotettava moduuli joka tallentaa ajokilometrit ja sen onko moottorissa 4 vai 6 sylinteriä. Sen tiedon mukaan se sitten osaa näyttää kiekat oikein jenkamittarissa.
Esim E36 M3:n 6 sylinteriselle moottorille tarkoitetun mittarin saa toimimaan 318is:ssä kun vaihtaa sen moduulin. Ja taikoo jostain öljyn lämpötilamittarin anturin
Voisiko olla niin että sinulla on koko mittarista moduuleineen vaihdettu 6 syl autosta? Eli voisit koittaa hankkia jostain 4 sylinteriselle koodatun moduulin ja koettaa sillä muuttuuko kierroslukumittarin toiminta.
Tässä hauska video, E36 jossa Honda S2000 moottori. E36 jenkamittari näyttää ihan kiltisti sen 9000 kierrosta minkä moottori suostuu kiertämään
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
Comment