Announcement

Collapse
No announcement yet.

paljon tehoa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cee.Koo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 354
    • Twilight zone

    #16
    Originally posted by roope0
    no sitten se ei ainakaan ole 325 kansi, koska siinä moottorissa on virranjakaja koneen kyljessä...

    mistäköhän tiedän että onko siinä yleensäkkään 323 alakertaa? tai kantta?

    Voi siinä silti olla 325:sen kansi, moottorin ohjaus vaan ei ole 325:sen. 325:sen kannessa on myös isommat palotilat että puristukset tippuu toisin kun jos olis käytössä 320/323 kansi.

    Konetta hieman purkamatta on mahdotonta selvittää mikä alakerta siinä on, vähintään iskun pituus pitäis päästä mittaamaan.
    320=66mm isku
    323=76.8mm isku
    325=75mm isku
    325 eta=81mm isku
    Lohkon porauksen koko löytyy valunumeroina siitä jakajan seutuvilta 320/323 se on 80mm ja 325/325E se on 84mm.
    Ja 320 ja 323:ssa on sama kansi/nokka.
    With jap crap, life sucks and then you die

    Comment

    • SledgeHammer82
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1651
      • Pk-seutu

      #17
      Originally posted by roope0
      no sitten se ei ainakaan ole 325 kansi, koska siinä moottorissa on virranjakaja koneen kyljessä...

      mistäköhän tiedän että onko siinä yleensäkkään 323 alakertaa? tai kantta?
      323i ja 320i kannet ovat samat. Alakerrasta on vaikea konetta avaamatta sanoa mitään (323i sisuskalut saa vaihdettua 320i lohkoon). Tosin ihmetyttää, jos kone olisi muutettu 2,3-litraiseksi, mutta moottorinohjaukselle ei olisi tehty mitään. 323i boksissa suuttimien aukioloaika on pidempi, joten 320i boksilla kone käy laihalla (tietenkin sitä voi yrittää kompensoida ilmamäärämittaria ja bensanpainesäädintä rukkaamalla).

      Comment

      • BMW 325I avo
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 832
        • Tampere

        #18
        Originally posted by Cee.Koo

        Lohkon porauksen koko löytyy valunumeroina siitä jakajan seutuvilta 320/323 se on 80mm ja 325/325E se on 84mm.
        Ja 320 ja 323:ssa on sama kansi/nokka.
        Ja tosiaan siinä m20b25 kannessa on kohokirjaimilla pakosarjan puolella oheisen kuvan mukaisessa nastassa nummero 2.5
        Attached Files
        // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

        Comment

        • roope0
          Newbiemmer
          • Feb 2006
          • 13

          #19
          Originally posted by BMW 325I avo
          Ja tosiaan siinä m20b25 kannessa on kohokirjaimilla pakosarjan puolella oheisen kuvan mukaisessa nastassa nummero 2.5

          kiitos! tällähän se selviää täytyypä kattoa siitä jos meen viikonloppuna konetta laittaa...

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16495
            • Asikkala

            #20
            joo, piti eilen kertoa toi mutta unohtu. Joku paikkas komeesti, hyvä.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎