homma selvinnyt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
voi poistaa
Collapse
X
-
Olen saanut sen käsityksen, että ei välttämättä edes pysy siinä Kalt-merkissä. Voi laskea vähän sen alle ja jäädä siihen muutaman viivan Kalt-merkin alle.
Itellä M52B25 -koneessa laskee vähän alle sen Kalt-viivan ja pysyy siinä sitten.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
-
-
Auton jäähdyttimessä on heikko kohta siellä kuskin puolella jäähdyttimen alla sijaitseva jäähdytysnesteen "poistoputki". Siinä on vaakasuorassa oleva sininen muovinen pultti ( ristipääkanta ) jota aukaisemalla se vetäytyy pois poistoputkesta. Tarkastappa se koska siellä muovipultissa olevat o-renkaat kovettuvat ja sen jälkeen se ei enää ole tiivis. Helppo korjata ja uudet osat ei maksa juuri mithään jos niitä edes tarvitsee ( esim. putkimiehenteippiä pultin kierteisiin niiin johan tiivistyy).
Comment
-
-
Taitaa olla kyseisessä moottorissa juurikin vakiovika että vuotaa kannentiivisteenvälistä viimisen sylinterin kohdalta, siis tulipellin puolelta nestettä pihalle, pakosarjan puolelle. Haiseeko välillä neste?
Itsellä oli sama vika ja kuullut monella muullakin olleen. Itse tyhjensin syylärinpaikkausaineen jolla vuoto loppui ihme kyllä.
Comment
-
-
Dudii..vuotaa joko syylärin ja paisuntasäiliön välisestä muovisaumasta, tai sitten paisuntasäiliön pohjassa olevasta anturista..ei päässyt auton alle vielä paremmin tutkimaan
Ei liene käytetyt syylärit hirveitä maksa..
Helpottaa kummasti kun tietää ettei tartte ryhtyä ökyhintaiseen kansiremppaan..
Comment
-
-
Originally posted by K.S.Dudii..vuotaa joko syylärin ja paisuntasäiliön välisestä muovisaumasta, tai sitten paisuntasäiliön pohjassa olevasta anturista..ei päässyt auton alle vielä paremmin tutkimaan
Ei liene käytetyt syylärit hirveitä maksa..
Helpottaa kummasti kun tietää ettei tartte ryhtyä ökyhintaiseen kansiremppaan..BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by nutSiihen syylärin ja paisarin väliin pystyy vaihtamaan o-renkaat, aika tavallinen vuotokohta. Itellä auto seiso talvella ~3 kk ja kusi siitä saumasta jonkun aikaa mutta kyllä se siitä ittensä tiivisti kun jonkun aikaa ajeli. Syylärissä ollut tämä sama 'ominaisuus' aina, ja kyseessä about 1½ vuotta sitten vaihdettu alkup. behrin syyläri.
Comment
-
-
Originally posted by K.S.Voiko tota jäähdytysjärjestelmää koeponnistaa jossain pajassa, kun tämmösestä olen kuullu.. Ja mitäköhän moinen lysti suurinpiirtein maksaa..Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Ootteko kokeillu käyttää niitä jäähdytinvuotopaikkauspulloja, mitkä kaadetaan sinne paisuntasäiliöön... Kukaan kokeillu ja mitä merkkiä, jolla ongelmaa..?
Forten pullon aattelin ite tökätä ku vähä taso tuntuis laskevan. Tosin Hämeenlinna Länsiautos sano, et tason laskeminen ominaista. Mut mulla se laskee aikalailla sinne alas asti.. Tiedä sitten missä voi vika olla..E36 320iA Coupe, vm.-92
Comment
-
Comment