Announcement
Collapse
No announcement yet.
Motonetin osat
Collapse
X
-
Mitäs koulu arvosanaks 1-5 saa motonetin madallus sarja? kattelin äskettäin osien hintoja ja pisti silmään et hinta oli n.129€ onkos niistä mihkään ja mitä toi niitten sarja sisältää?
-
-
Originally posted by kartsanAinakin Motonetin jarrupalat E34:een olivat laaduttomat ja kaveri joka ne laittoi alle sanoi jo niitä laittaessa että "jaa, Motonetin jarrupalat? nää alkaa sitten ennen pitkää vinkumaan" ja niin myös kävi. Kun vaihdoin jarrulevyt laitoin samalla Boschin palat eikä ole vinkuneet.
Jarru palojen vinkumisen voi estää ku ostaa motonetistä kitinä levyt. Toimi ainakin Toledo -01.
Leave a comment:
-
-
Taitaa bmw logot nostaa hinnan reiluun 400€:en?
Mutta toki jos mieli on parempi tuettuaan Laakkosten veljesten harrastuksia...
Leave a comment:
-
-
Ostin e39 tds:n kytkinpaketin Motonetistä. Vermeet oli Delphi:n (Borg & Beck) laatikossa, mutta paineasetelmassa ja kytkinlevyssä oli LUK stanssaukset. Lisäksi osat oli täysin identtiset vanhojen osien kanssa joissa oli sekä LUK että BMW merkinnät. En tiedä mitä osat olisi maksaneet BMW "alkuperäisosina" mutta tuntuu siltä, että sain Motonetista ihan vastaavat osat kohtuulliseen 188€ hintaan. KL-varaosissa Sachs kytkinpaketti olis maksanu 225€ ja varmaan laatutavaraa sekin.
Leave a comment:
-
-
Pitkän kokemuksen perusteella syvällä rintaäänellä totean että tietynmerkkiset jarrupalat vinkuvat enemmän kuin toiset
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tagagummiToinen hauska tuttavuus oli elvis- merkkinen moottorin tiivistesarja. Meni vähä hermot ku kasas motin, mikkään ei sopinut hyvin vaan kaikki piti "sovittaa". Ja sitä öljyvuodon määrää, voi voi. Älkää ostako moista tiivistesarjaa. Ostakaa Goetz jos tiivisteitä ostatte.
Minä en tietenkään mistään mitään tiiä, mä vaan harrastan.
Tuo jarrupalojen vinkuminen on todennäköisemmin kiinni jostain ihan muusta kuin merkistä.
Leave a comment:
-
-
Kyllähän noissa osa-asioissa kannattaa olla hereillä muutenkin. Esim. kun Saabiin vertaili kytkinsarjoja, niin siellä oli kohtuuiloisesti eri osavalmistajien palasia sekaisin, esim. Sachsin kytkinlevy oli Sachsin ja LuKin paineasetelmien mukana. Lisäksi, jos isompi tehdas on ostanut pienemmän, saattaa laatikkoon vilahtaa saman nimen alle hiukan laaduttomampaa tavaraa. Mikä sinänsä on surullista.. Jos kulutusosista puhutaan, niin valitettavan usein on tullut todettua, että autossa kiinniollut on ollut melkein se laadukkain saatavilla ollut. Ilmeisesti laatustandardeja noudatetaan rimaa hipoen, varsinkin nykyään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VelhoItse olen saanut motonetistä Jufi ja Remsa merkkisiä paloja eli ei mitään tietoa valmistusmaasta, mutta jos paloja haluaa vertailla niin 4/05 tekniikan mailmassa taisi olla jarrupaloista vertailu.
Itsekkin olen saanut remsa- merkkisiä paloja. Ovat muuten ihan paskoja, mut mistä sitä tiesin ennen kuin kokeilin ja kait niit myydään muuallakin kuin motonetissä.
Toinen hauska tuttavuus oli elvis- merkkinen moottorin tiivistesarja. Meni vähä hermot ku kasas motin, mikkään ei sopinut hyvin vaan kaikki piti "sovittaa". Ja sitä öljyvuodon määrää, voi voi. Älkää ostako moista tiivistesarjaa. Ostakaa Goetz jos tiivisteitä ostatte.
Minä en tietenkään mistään mitään tiiä, mä vaan harrastan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HemiEn muuten ole koskaan törmännytkään motonetin jarrupaloihin....missähän nämä on valmistettu?Vi**u mulla menee kohta hermot
jos jätkät ei ala tajuamaan, että Motonet on varaosia myyvä liike jonka myytävien osien toimittajat vaihtuvat
. Saa**na kun on vaikea tajuta, että Bilstein/Boge/Jurid osat on yhtä vitun hyviä Motonetistä kuin muualtakin. Ja jos saa huonompia osia, niin niitä ei ole Motonetin takahuoneessa sorvattu eikä edes Bulgarissa ainakaan tehtaassa jonka nimi olisi Motonet.
Vähän helpottaa edes...
Leave a comment:
-
-
Itse olen saanut motonetistä Jufi ja Remsa merkkisiä paloja eli ei mitään tietoa valmistusmaasta, mutta jos paloja haluaa vertailla niin 4/05 tekniikan mailmassa taisi olla jarrupaloista vertailu.
Leave a comment:
-
-
En muuten ole koskaan törmännytkään motonetin jarrupaloihin....missähän nämä on valmistettu?
Leave a comment:
-
-
Ainakin Motonetin jarrupalat E34:een olivat laaduttomat ja kaveri joka ne laittoi alle sanoi jo niitä laittaessa että "jaa, Motonetin jarrupalat? nää alkaa sitten ennen pitkää vinkumaan" ja niin myös kävi. Kun vaihdoin jarrulevyt laitoin samalla Boschin palat eikä ole vinkuneet.
Leave a comment:
-
-
Oman kokemukseni mukaan Motonetin osat ovat hinta/laatusuhteeltaan ok. Samaa tavaraa myyvät muutkin tarvikekauppiaat, mutta hinta on usein hieman korkeampi.
Leave a comment:
-
-
Motonetin osat
Onko Motonetin osat (mm. jarrupalat ja levyt, suodattimet, jne.) tarpeeksi laadukkaita ja onko selvästi halvemia kuin muualla. Olen huoltomassa E38 (728) autoa ja alkaa kiinnostaa halvimmat mahdolliset osat.
Mitä tulppia kannattaa käyttää M52 koneessa?Tags: None
-
Leave a comment: