Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motonetin osat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • honkkeli
    replied
    Mitäs koulu arvosanaks 1-5 saa motonetin madallus sarja? kattelin äskettäin osien hintoja ja pisti silmään et hinta oli n.129€ onkos niistä mihkään ja mitä toi niitten sarja sisältää?

    Leave a comment:


  • Garfield
    replied
    Originally posted by kartsan
    Ainakin Motonetin jarrupalat E34:een olivat laaduttomat ja kaveri joka ne laittoi alle sanoi jo niitä laittaessa että "jaa, Motonetin jarrupalat? nää alkaa sitten ennen pitkää vinkumaan" ja niin myös kävi. Kun vaihdoin jarrulevyt laitoin samalla Boschin palat eikä ole vinkuneet.

    Jarru palojen vinkumisen voi estää ku ostaa motonetistä kitinä levyt. Toimi ainakin Toledo -01.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Taitaa bmw logot nostaa hinnan reiluun 400€:en?
    Mutta toki jos mieli on parempi tuettuaan Laakkosten veljesten harrastuksia...

    Leave a comment:


  • xela
    replied
    Ostin e39 tds:n kytkinpaketin Motonetistä. Vermeet oli Delphi:n (Borg & Beck) laatikossa, mutta paineasetelmassa ja kytkinlevyssä oli LUK stanssaukset. Lisäksi osat oli täysin identtiset vanhojen osien kanssa joissa oli sekä LUK että BMW merkinnät. En tiedä mitä osat olisi maksaneet BMW "alkuperäisosina" mutta tuntuu siltä, että sain Motonetista ihan vastaavat osat kohtuulliseen 188€ hintaan. KL-varaosissa Sachs kytkinpaketti olis maksanu 225€ ja varmaan laatutavaraa sekin.

    Leave a comment:


  • HIPO302
    replied
    Pitkän kokemuksen perusteella syvällä rintaäänellä totean että tietynmerkkiset jarrupalat vinkuvat enemmän kuin toiset

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by tagagummi
    Toinen hauska tuttavuus oli elvis- merkkinen moottorin tiivistesarja. Meni vähä hermot ku kasas motin, mikkään ei sopinut hyvin vaan kaikki piti "sovittaa". Ja sitä öljyvuodon määrää, voi voi. Älkää ostako moista tiivistesarjaa. Ostakaa Goetz jos tiivisteitä ostatte.

    Minä en tietenkään mistään mitään tiiä, mä vaan harrastan.
    Joo tää ElWis Royal tiivistemerkkihän on ihan legenda tietyissä piireissä. Jos ois minusta kiinni niin valmistus ja myynti lopetettaisiin.

    Tuo jarrupalojen vinkuminen on todennäköisemmin kiinni jostain ihan muusta kuin merkistä.

    Leave a comment:


  • Petteri75
    replied
    Kyllähän noissa osa-asioissa kannattaa olla hereillä muutenkin. Esim. kun Saabiin vertaili kytkinsarjoja, niin siellä oli kohtuuiloisesti eri osavalmistajien palasia sekaisin, esim. Sachsin kytkinlevy oli Sachsin ja LuKin paineasetelmien mukana. Lisäksi, jos isompi tehdas on ostanut pienemmän, saattaa laatikkoon vilahtaa saman nimen alle hiukan laaduttomampaa tavaraa. Mikä sinänsä on surullista.. Jos kulutusosista puhutaan, niin valitettavan usein on tullut todettua, että autossa kiinniollut on ollut melkein se laadukkain saatavilla ollut. Ilmeisesti laatustandardeja noudatetaan rimaa hipoen, varsinkin nykyään?

    Leave a comment:


  • tagagummi
    replied
    Originally posted by Velho
    Itse olen saanut motonetistä Jufi ja Remsa merkkisiä paloja eli ei mitään tietoa valmistusmaasta, mutta jos paloja haluaa vertailla niin 4/05 tekniikan mailmassa taisi olla jarrupaloista vertailu.

    Itsekkin olen saanut remsa- merkkisiä paloja. Ovat muuten ihan paskoja, mut mistä sitä tiesin ennen kuin kokeilin ja kait niit myydään muuallakin kuin motonetissä.
    Toinen hauska tuttavuus oli elvis- merkkinen moottorin tiivistesarja. Meni vähä hermot ku kasas motin, mikkään ei sopinut hyvin vaan kaikki piti "sovittaa". Ja sitä öljyvuodon määrää, voi voi. Älkää ostako moista tiivistesarjaa. Ostakaa Goetz jos tiivisteitä ostatte.

    Minä en tietenkään mistään mitään tiiä, mä vaan harrastan.

    Leave a comment:


  • alspe
    replied
    Originally posted by Hemi
    En muuten ole koskaan törmännytkään motonetin jarrupaloihin....missähän nämä on valmistettu?
    Aivan Vi**u mulla menee kohta hermot jos jätkät ei ala tajuamaan, että Motonet on varaosia myyvä liike jonka myytävien osien toimittajat vaihtuvat . Saa**na kun on vaikea tajuta, että Bilstein/Boge/Jurid osat on yhtä vitun hyviä Motonetistä kuin muualtakin. Ja jos saa huonompia osia, niin niitä ei ole Motonetin takahuoneessa sorvattu eikä edes Bulgarissa ainakaan tehtaassa jonka nimi olisi Motonet.

    Vähän helpottaa edes...

    Leave a comment:


  • Velho
    replied
    Itse olen saanut motonetistä Jufi ja Remsa merkkisiä paloja eli ei mitään tietoa valmistusmaasta, mutta jos paloja haluaa vertailla niin 4/05 tekniikan mailmassa taisi olla jarrupaloista vertailu.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    En muuten ole koskaan törmännytkään motonetin jarrupaloihin....missähän nämä on valmistettu?

    Leave a comment:


  • kartsan
    replied
    Ainakin Motonetin jarrupalat E34:een olivat laaduttomat ja kaveri joka ne laittoi alle sanoi jo niitä laittaessa että "jaa, Motonetin jarrupalat? nää alkaa sitten ennen pitkää vinkumaan" ja niin myös kävi. Kun vaihdoin jarrulevyt laitoin samalla Boschin palat eikä ole vinkuneet.

    Leave a comment:


  • Vee-eit
    replied
    Oman kokemukseni mukaan Motonetin osat ovat hinta/laatusuhteeltaan ok. Samaa tavaraa myyvät muutkin tarvikekauppiaat, mutta hinta on usein hieman korkeampi.

    Leave a comment:


  • htr1976
    started a topic Motonetin osat

    Motonetin osat

    Onko Motonetin osat (mm. jarrupalat ja levyt, suodattimet, jne.) tarpeeksi laadukkaita ja onko selvästi halvemia kuin muualla. Olen huoltomassa E38 (728) autoa ja alkaa kiinnostaa halvimmat mahdolliset osat.
    Mitä tulppia kannattaa käyttää M52 koneessa?
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎