Tulipahan otettua lähtöjä vähän tänään puoliksi huumorilla ja huomasin taas että tuollainen pikkukone (2,5L) on vaikea irroittaa viivalta tehokkaasti kun liian pienillä kierroksilla hyytyy ja liian isoilla suttaa alussa vaikka voimaa ei olekaan oikeasti.
Toinen veto ja liikaa kierroksia (n4200rpm) sutimisen loputtua vauhtia arviolta 40km/h nopeusmittari tuli "jäljessä" ylös! Miten mahdollista ja onko muille sattunut?
Sitten huomasin viidennellä vedolla että alkoi kytkin luistamaan ykkösellä, kielii että pitäis kai alkaa katselemaan kytkinpakettia. Mistä kannattaa ostaa sellainen joka kestää ja millä hinnalla?
Auto 325 ci-00 ja 83tkm
Ps. 7,04s sain menemään käsiajanotolla 0-100km/h ja mittarivirhe huomioitiin, tehdas lupaa 7,2 ja pikkuisen on laitetta piristetty.. Onko muut kellottaneet vastaavia semisportteja?
Kellotettiin myös M5 e39 5,7s ja pito-ongelmia oli aika lailla..
Toinen veto ja liikaa kierroksia (n4200rpm) sutimisen loputtua vauhtia arviolta 40km/h nopeusmittari tuli "jäljessä" ylös! Miten mahdollista ja onko muille sattunut?
Sitten huomasin viidennellä vedolla että alkoi kytkin luistamaan ykkösellä, kielii että pitäis kai alkaa katselemaan kytkinpakettia. Mistä kannattaa ostaa sellainen joka kestää ja millä hinnalla?
Auto 325 ci-00 ja 83tkm
Ps. 7,04s sain menemään käsiajanotolla 0-100km/h ja mittarivirhe huomioitiin, tehdas lupaa 7,2 ja pikkuisen on laitetta piristetty.. Onko muut kellottaneet vastaavia semisportteja?
Kellotettiin myös M5 e39 5,7s ja pito-ongelmia oli aika lailla..
Comment