Ongelma on tämä: Entinen omistaja oli tähän autoon (E36 325 coupe -92) teettänyt aurauskulmien säädätyksen. Tuloksena oli se, että ratti oli oikealle päin aikalailla kierossa. Auton vaihdettua omistajaa saatiin ratin suoraksi raidetankoja säätelemällä (joo tiedän että aurauskulmat menee perseelleen). Noh, ratti pysyi pari viikkoa suorassa, sitten se taas oli hieman kierossa oikealle. Taas säädettiin raidetankoja..taas jonkun aikaa ja ratti oli kierossa. Ajattelin että siellä on jossakin puslissa/nivelissä tms. väljää. No katsastuksessa ei kuitenkaan mitään huomattu, kaikki vaikutti olevan ok. Tämän jälkeen vein auton aurauskulmien säätöön. No nehän oli vinksallaan, mutta huoltomies sai ne niin hyvin kohdalleen kun madalletulla alustalla ja isoilla renkailla olevasta autosta yleensä voi saada. Meni pari päivää ja ratti oli kierossa vasemmalle aika pahasti. Ja jos ratin löysää niin puoltaa heti oikealle ojaan.
Osaiskohan kukaan sanoa että mikä helvetti tuolla antaa periksi kun säädöt ei pysy kohdallaan?
Osaiskohan kukaan sanoa että mikä helvetti tuolla antaa periksi kun säädöt ei pysy kohdallaan?
Comment