M57N koneesta saa noin 320-330hp/~730nm irti pelkällä ohjelmoinnilla, vakiokytkin myös kestää tuon yli 700nm, riippuen siitä paljon sillä on ajettu. Mm. nimimerkillä Skaffa löytyy E60 530d ja tehoja oli muistaakseni 311hp ja vääntöä 690nm.
edittiä: savutus on kyllä mahtavaa, kun mennään läppä auki, mutta mitäs siitä
Niinhän siitä saa, mutta tuosta m57n koneesta irtoaa jo vakiona muistaakseni 500nm väännöt ja kytkin sekä vaihdelaatikko ovat järeämpää tekoa. Eli samanlaisen nousun tuo m57 kestää, mutta lähtökohdat ovat vaan vähän alempana, eli 580-600nm väännöt pitäisi vakiokytkimen kestää.
Mutta jonkunhan se täytyy rajat koittaa, ei niitä muuten koskaan selville saada
Ite oon hakemassa vahvempaa kytkintä omaan ennen ku käyn lastuttamassa, ei tartte sit ajella pelko persiissä kestääkö vai ei
55 tkm takana eikä ongelmia, kuin yksi ABS anturi. Se tuskin lienee virityksen syytä? Auto ei savuta muuten kuin lämpimänä päivänä jos "puolilämpimällä" koneella alkaa vedättämään liian alhaalta.
Kannattaa kuitenkin muistaa että kaiken saa rikki halutessaan.
55 tkm takana eikä ongelmia, kuin yksi ABS anturi. Se tuskin lienee virityksen syytä? Auto ei savuta muuten kuin lämpimänä päivänä jos "puolilämpimällä" koneella alkaa vedättämään liian alhaalta.
Kannattaa kuitenkin muistaa että kaiken saa rikki halutessaan.
Toivottavasti Kalajoella tavataan.
Skaffa
Oletko muuten konttorilla käynyt auton kanssa, eli millaiset arvot kone antaa? Jokainen lastupaja kuitenkin mainostaa, ettei savutus lisäänny eikä päästöt kasva.
Oho, onpas tullu paljon vastauksia. Kiitos!
Valo-ongelma selvis, eli rekisterikilven valothan siellä oli palanu.
Mikä olisi sopiva et 19" vanteelle?
Mikä on kaksoismassa vp?
Comment