Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miksi BMW ei sammu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jukka621
    Newbiemmer
    • Jun 2006
    • 12

    Miksi BMW ei sammu?

    auto on 316 compagt -94 ei sammu virtalukosta,virtalukon johtoliitinkin käytetty irti,releet käytetty irti konehuoneesta ja hanskalokeron takaa,kun sammuttaa vaihteella niin jää palaamaan lataus ja öljy ja huoltovalot missähän vois olla vika?
  • tumppu86
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 900
    • E-pohjanmaa

    #2
    Oiskohan virtalukon pohja paskana.

    Comment

    • Jukka621
      Newbiemmer
      • Jun 2006
      • 12

      #3
      Originally posted by tumppu86
      Oiskohan virtalukon pohja paskana.
      Eikö auton pitäisi sammua kun ottaa virtalukon johtasarjan liittimen irti mutta se ei sammu siitä.

      Comment

      • reddewil
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 3015
        • West Coast

        #4
        Originally posted by tumppu86
        Oiskohan virtalukon pohja paskana.
        Kaveri on ottanut liittimen irti, niin ei luulis vaikuttavan virtalukonpohjan enää, vai onkohan ollu oikea liitin kyseessä?
        ...

        Comment

        • Jukka621
          Newbiemmer
          • Jun 2006
          • 12

          #5
          Kyllä on oikea.. Kahteen kertaan kokeiltu.

          Comment

          • Masinol
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 988
            • "Turku"

            #6
            Olisko jonkun releen kärjet hitsannu kiinni.
            Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

            Comment

            • Tzeimi
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2004
              • 2067
              • Banshee - Jyväskylä

              #7
              Onko laturin herätteeseen koskettu? Jossain on todennäköisesti diodi (vännitteen säädin, mittaristo?). Jos se antautuu jääden kuitenkin johtamaan virtaa voi virta kulkea sitä kautta muualle laiteisiin ja auto ei sammu avaimesta. Kokeile: lyö käyntiin, ota laturin heräte irti, sammuta avaimesta - jos sammuu niin vika jossain täällä osastolla.
              Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
              & 02 tulpo saniteetti dyno




              Älä väkisin, ota isompi vasara.
              If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

              Comment

              • zzracing
                Bimmer Rookie
                • Jan 2006
                • 177
                • Lappeenranta

                #8
                Mulla oli sama vika z3:ssa ja vika oli virtalukon pohjassa jossa oli kosktinpinnat päässet liikkumaan.
                X6 35D

                Comment

                • Jukka621
                  Newbiemmer
                  • Jun 2006
                  • 12

                  #9
                  Originally posted by Tzeimi
                  Onko laturin herätteeseen koskettu? Jossain on todennäköisesti diodi (vännitteen säädin, mittaristo?). Jos se antautuu jääden kuitenkin johtamaan virtaa voi virta kulkea sitä kautta muualle laiteisiin ja auto ei sammu avaimesta. Kokeile: lyö käyntiin, ota laturin heräte irti, sammuta avaimesta - jos sammuu niin vika jossain täällä osastolla.
                  ei ole koskettu,pitääpä kokeila tuota hommaa huomenna, kiitän.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎