auto on 316 compagt -94 ei sammu virtalukosta,virtalukon johtoliitinkin käytetty irti,releet käytetty irti konehuoneesta ja hanskalokeron takaa,kun sammuttaa vaihteella niin jää palaamaan lataus ja öljy ja huoltovalot missähän vois olla vika?
Onko laturin herätteeseen koskettu? Jossain on todennäköisesti diodi (vännitteen säädin, mittaristo?). Jos se antautuu jääden kuitenkin johtamaan virtaa voi virta kulkea sitä kautta muualle laiteisiin ja auto ei sammu avaimesta. Kokeile: lyö käyntiin, ota laturin heräte irti, sammuta avaimesta - jos sammuu niin vika jossain täällä osastolla.
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Onko laturin herätteeseen koskettu? Jossain on todennäköisesti diodi (vännitteen säädin, mittaristo?). Jos se antautuu jääden kuitenkin johtamaan virtaa voi virta kulkea sitä kautta muualle laiteisiin ja auto ei sammu avaimesta. Kokeile: lyö käyntiin, ota laturin heräte irti, sammuta avaimesta - jos sammuu niin vika jossain täällä osastolla.
ei ole koskettu,pitääpä kokeila tuota hommaa huomenna, kiitän.
Comment