Announcement

Collapse
No announcement yet.

b20 -> b23.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kari@p
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 76

    b20 -> b23.....

    terse

    kokemuksia....
    mihinkähän hintaan lohkon saa porailtua abauttiarallaa?
    ex Bemut:

    Bmw 315 81,
    Bmw 316 83,
    Bmw 320 88
    Bmw 325td 92
  • L.H
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 2481
    • Lohja

    #2
    Haku kertoo tostakin hommasta paljon ja vähän päälle..

    Poraus varmaan liikkuu noin 30€ molemmin puolin, siis per sylinteri.
    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #3
      .....
      Last edited by T3; 08-01-2007, 18:25.
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      • kari@p
        Bimmer Rookie
        • May 2006
        • 76

        #4
        ai on....eli pelkästään iskunpituudessa erot?
        jos saan esittää muutaman tyhmän kysymyksen?
        onkos B23.sen männät lyhyemmät?
        mites kiertokanget b20 vai b23?
        entä b23 kampuran runkolaakerit nehän kait joutuu kuiteski koneistaa lohkoon samaa kokoa?

        -kari-




        Originally posted by T3
        Jos aiot tehdä M20B20-koneesta B23-koneen, niin lohkoa ei tarvitse porailla. Molemmissa koneissa sama 80mm:n poraus. Vaihtamalla B20-koneeseen B23:n kampiakselin ja männät on koneessasi tilavuutta 2315ccm.
        ex Bemut:

        Bmw 315 81,
        Bmw 316 83,
        Bmw 320 88
        Bmw 325td 92

        Comment

        • L.H
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 2481
          • Lohja

          #5
          Originally posted by kari@p
          ai on....eli pelkästään iskunpituudessa erot?
          jos saan esittää muutaman tyhmän kysymyksen?
          onkos B23.sen männät lyhyemmät?
          mites kiertokanget b20 vai b23?
          entä b23 kampuran runkolaakerit nehän kait joutuu kuiteski koneistaa lohkoon samaa kokoa?

          -kari-
          -Pelkässä iskussa ero, kuten T3 jo kirjoitti.
          -Männät ovat matalammat.
          -Kiertokanget ovat samat.
          -Laakerit ovat samat.
          “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #6
            Originally posted by kari@p
            ai on....eli pelkästään iskunpituudessa erot?
            jos saan esittää muutaman tyhmän kysymyksen?
            onkos B23.sen männät lyhyemmät?
            mites kiertokanget b20 vai b23?
            entä b23 kampuran runkolaakerit nehän kait joutuu kuiteski koneistaa lohkoon samaa kokoa?

            -kari-

            Edit: LH ehti ensin.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • Kyytsis
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 3472
              • Helsinki

              #7


              Tuolla aiheesta paljon keskustelua.

              t.Ville

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎