ai on....eli pelkästään iskunpituudessa erot?
jos saan esittää muutaman tyhmän kysymyksen?
onkos B23.sen männät lyhyemmät?
mites kiertokanget b20 vai b23?
entä b23 kampuran runkolaakerit nehän kait joutuu kuiteski koneistaa lohkoon samaa kokoa?
-kari-
Originally posted by T3
Jos aiot tehdä M20B20-koneesta B23-koneen, niin lohkoa ei tarvitse porailla. Molemmissa koneissa sama 80mm:n poraus. Vaihtamalla B20-koneeseen B23:n kampiakselin ja männät on koneessasi tilavuutta 2315ccm.
ai on....eli pelkästään iskunpituudessa erot?
jos saan esittää muutaman tyhmän kysymyksen?
onkos B23.sen männät lyhyemmät?
mites kiertokanget b20 vai b23?
entä b23 kampuran runkolaakerit nehän kait joutuu kuiteski koneistaa lohkoon samaa kokoa?
-kari-
-Pelkässä iskussa ero, kuten T3 jo kirjoitti.
-Männät ovat matalammat.
-Kiertokanget ovat samat.
-Laakerit ovat samat.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
ai on....eli pelkästään iskunpituudessa erot?
jos saan esittää muutaman tyhmän kysymyksen?
onkos B23.sen männät lyhyemmät?
mites kiertokanget b20 vai b23?
entä b23 kampuran runkolaakerit nehän kait joutuu kuiteski koneistaa lohkoon samaa kokoa?
-kari-
Edit: LH ehti ensin.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment