Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tunnistamisesta...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • qizmo
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 234

    Tunnistamisesta...

    Liekkö turha topicci....
    ..no kuitenkin. eli oon ostamassa E30 316i/320i bemua. Mut arveluttaa et oiskohan siinä isompi ku 2litranen kone. Kun myyjä(jobbari) sano et sillä on joskus ollu 320 eikä kyllä olluläheskää nii ärhäkkä.
    Kattelin vanhaa topikkii samasta asiasta, eli b20 ja b25 tunnistamisesta, niin mainittiin siel et 2.5l konees on virranjakaja nokan päässä, mut siis onko 2l motronicissakin. Tässä kyseisessä autossa on jakaja nokan päässä...
    Mut samahan se tässä tapauksessa on vaikka oiski 2.5litranen kun on myymässä 2litrasena. motin kyljestähän se kyllä selviää, mut en tiiä pitää kattoojoutaako tonkii huomen ku meen kattomaan tarkemmin autoo

  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Erikoinen testi

    Koitappa vaikka jossain parkkiksella lähteekö se helposti kakkosella vinoon. Jos menee helposti ilman mitään räväkkää ohjaus liikettä niin se on 2.5. Mutta jos sitä ei niin millään meinaa ladiin saada se on 2.0l

    No joo, väsynyt olen :roll:

    Tahi sitten mittailet suurinpirtein kiihtyvyyttä nollasta sataan
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • qizmo
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 234

      #3
      Originally posted by Wittu_joo
      Erikoinen testi

      Koitappa vaikka jossain parkkiksella lähteekö se helposti kakkosella vinoon. Jos menee helposti ilman mitään räväkkää ohjaus liikettä niin se on 2.5. Mutta jos sitä ei niin millään meinaa ladiin saada se on 2.0l

      No joo, väsynyt olen :roll:

      Tahi sitten mittailet suurinpirtein kiihtyvyyttä nollasta sataan
      Juuu.... kyllähän mä "vähä" arvelinkin testailla.. ja väsyneitä ollaan täälläkin :wink: arvelin vaa kysästä. En oo ikinä ajanu 320llä, onko miten laiska?? tuleepahan vähä yleis tietoa lisää jos joku vaik viittii sanoo missä se jakaja esim on missäkin :lol: NO JOO :juo pitää mennä koisii

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Originally posted by qizmo
        Originally posted by Wittu_joo
        Erikoinen testi

        Koitappa vaikka jossain parkkiksella lähteekö se helposti kakkosella vinoon. Jos menee helposti ilman mitään räväkkää ohjaus liikettä niin se on 2.5. Mutta jos sitä ei niin millään meinaa ladiin saada se on 2.0l

        No joo, väsynyt olen :roll:

        Tahi sitten mittailet suurinpirtein kiihtyvyyttä nollasta sataan
        Juuu.... kyllähän mä "vähä" arvelinkin testailla.. ja väsyneitä ollaan täälläkin :wink: arvelin vaa kysästä. En oo ikinä ajanu 320llä, onko miten laiska?? tuleepahan vähä yleis tietoa lisää jos joku vaik viittii sanoo missä se jakaja esim on missäkin :lol: NO JOO :juo pitää mennä koisii
        Ehkä aavistuksen tehokkaampi kuin 318I
        Älä anna sitten äänien hämätä. Niitten lumoissa voipi tehdä hätäsiä päätöksia
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • Jordan
          Bimmer Rookie
          • Nov 2003
          • 137
          • Kotka

          #5
          Saatikka jos katot numeroista...
          PS. Jos on punainen, ja M#-levikkeillä+ takana rumpujarrut, niin itse olen käynyt samaista katsomassa. Lähti kyllä mutta ei pysähtynyt.
          E30 325. Lapsi on terve kun se leikkii

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            #6
            jos tosiaankin on niin että se 2,5 koneella mutta rumpujarruilla saattaa tulla katsastuksessa onkelmia... :wink: onko siinä edes jäähdytettyjä levyjä edessä?
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • qizmo
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2004
              • 234

              #7
              Joo rummut tais olla takana.. mut oli katastettu tossa touko-kesäkuussa.(voi olla kyllä et on käyttäny jollai tutulla yksityisellä) Mut tosiaanki pitää tänään tai huomenna mennä tarkemmin kattelee.
              ei oo punainen ku musta -89 korilla, madallus ja alut, ei levikkeitä.oli vakuutusyhtiön lunastama (varkaus vaurioita). ei oo vielä haettu kilpiä vaik on katastettu, ni ei kehannu mennä ajelee sillä..

              Comment

              • Cee.Koo
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2004
                • 354
                • Twilight zone

                #8
                b20,b25 ja b27 motronic koneissa on jakajan kansi nokan päässä, mut koneen numeroista koko selviää ellei sitten ole joku lyöny b20 tunnistetta b25 lohkoon toisaalta poraus koon merkintä löytyy myös lohkosta. Jos valussa on on merkintä 84 niin sit lohko on b25/b27.
                With jap crap, life sucks and then you die

                Comment

                • energy
                  BTCF Member
                  • May 2003
                  • 1694
                  • Haukipudas, Oulu

                  #9
                  Ja vaikka lohkossa lukisikin 2.0, niin se ei todellakaan tarkoita että se olisi vain 2.0.
                  Mm. 2.3 ja 2.0 lohko ovat identtisiä, eli sisuskalut käyvät keskenään ilman mitään poraamista yms. :wink:
                  :: e32 750il :: 03/1988 :: diamantschwarz ::
                  :: e36 "330i 6-gang" cabrio :: 09/1995 :: cosmosschwarz :: projekti
                  :: e46 325xi touring :: 11/2003 :: titansilber :: projekti

                  Comment

                  • qizmo
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2004
                    • 234

                    #10
                    Joo, kiitti vastanneille No motronic se ainakin on ku jakajan kansi nokan päässä. Lienee parempi ku L-jetti kerta uudempi on.. en oo viel päässy koe sitä. koht puoliin pitäs lähtee

                    Comment

                    • vilsku
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2003
                      • 729
                      • Tampere

                      #11
                      Originally posted by Jordan
                      Saatikka jos katot numeroista...
                      PS. Jos on punainen, ja M#-levikkeillä+ takana rumpujarrut, niin itse olen käynyt samaista katsomassa. Lähti kyllä mutta ei pysähtynyt.
                      Väsyneenä sai hyvät naurut tosta...
                      e61 525d (2006)
                      ex: e36 328i M-Sport (1996)
                      ex: e30 316i (1988)

                      Comment

                      • sqxo
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2004
                        • 902
                        • no man's land

                        #12
                        Originally posted by qizmo
                        Joo, kiitti vastanneille No motronic se ainakin on ku jakajan kansi nokan päässä. Lienee parempi ku L-jetti kerta uudempi on.. en oo viel päässy koe sitä. koht puoliin pitäs lähtee
                        Ei kerro se jakajan paikka mitää. Jos jakaja on pyöree ni se on L-Jet, jos jakaja on littee ni se on Morotonikki. Kts. linkki:

                        http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...amp;highlight= :wink:

                        Comment

                        • vexu524tdic
                          BTCF Member
                          • Jan 2004
                          • 776
                          • Gallia = Kinnula

                          #13
                          Eikai vaan ole -87, musta ja rekkari alkaa OPJ-... tai jotain siihen suuntaan... Jos on, niin tietoa löytyy! Tietääkseni liikkunut jyväskylän seudulla viimeksi.
                          e70 X5 3.0sd -08
                          f30 320i xdrive -16
                          e30 325i Cabriolet -88 M52b28
                          e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
                          e30 316 -88 2,2TIC M10
                          e21 323i -81 ruostekasa...

                          Comment

                          • qizmo
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2004
                            • 234

                            #14
                            Originally posted by vexu524tdic
                            Eikai vaan ole -87, musta ja rekkari alkaa OPJ-... tai jotain siihen suuntaan... Jos on, niin tietoa löytyy! Tietääkseni liikkunut jyväskylän seudulla viimeksi.
                            Ei -87 vaa -89. No kaupat tuli jokatapauksessa.. en löytäny lohkosta merkkejä ku vettäkin sato ni ei jaksanu ettii. kyllä sitä ainakin on viritetty jos 2 litranen on ku sutia otti siihen malliin.

                            sqxo: se jakajan kansi on kyllä aika littanan näkönen mut bosh siinä lukee ja syt.yksikössä kans

                            Comment

                            • sqxo
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2004
                              • 902
                              • no man's land

                              #15


                              Tossa on L-Jetin virranjakaja, pyöree värkki kumihatun alla.. Motronic on sellanen kiekko.. Mutta kai se sun peli on Motronic sit, uskotaan. 8)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎