Mikä se anturi oikeasti on, mikä haistelee vauhtipyörän kuutta n.5mm tappia?
Mihin kaikkeen se vaikuttaa? Aluksi luulin sen vaikuttavan vain kierroslukumittariin mutta asia taitaakin olla vähän toisin.
M3 vauhtipyörän ja uusien tappien asentamisen jälkeen tuntuisi olevan ennakot pielessä. Voiko vauhtipyörää asentaa väärin? Entä jos yksi tappi on irronnut?
Onko kellään tietoa kyseisen anturin toiminnasta ja tappien sijoituksen toleransseista? Nämä tuntuvat olevan sellaisia asioita mistä kukaan ei tiedä mitään. Sama ongelma oli M3 vp:n ja kytkimen vaihdossa mutta kaikki sujui hyvin ja nytpä minä itse ainakin tiedän.
Auto savuttaa ihan liikaa ja nakuttaa kovemmin kuin ennen. Jotain on tehtävä! Alan kallistumaan tappien puolelle, vika ei taida voida olla muualla.
Mihin kaikkeen se vaikuttaa? Aluksi luulin sen vaikuttavan vain kierroslukumittariin mutta asia taitaakin olla vähän toisin.
M3 vauhtipyörän ja uusien tappien asentamisen jälkeen tuntuisi olevan ennakot pielessä. Voiko vauhtipyörää asentaa väärin? Entä jos yksi tappi on irronnut?
Onko kellään tietoa kyseisen anturin toiminnasta ja tappien sijoituksen toleransseista? Nämä tuntuvat olevan sellaisia asioita mistä kukaan ei tiedä mitään. Sama ongelma oli M3 vp:n ja kytkimen vaihdossa mutta kaikki sujui hyvin ja nytpä minä itse ainakin tiedän.
Auto savuttaa ihan liikaa ja nakuttaa kovemmin kuin ennen. Jotain on tehtävä! Alan kallistumaan tappien puolelle, vika ei taida voida olla muualla.
Comment