Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 535 Remmi!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tontza82
    Newbiemmer
    • Aug 2006
    • 15

    Bmw 535 Remmi!

    Hei! Olen uusi täällä ja luin kovasti tehojen parantamisesta..elikkä kysymys kuuluu,Mulla on tosiaan e34 535 m30b35,niin onnistuuko remmiahtaaminen,ja mites noi päästöjutut ku auto on 91 eli vähäpäästöinen,ja koneenpuolesta..kestääkö tuollaisenaan vai pitääkö rakentaa koko kone uusiksi..jos onnistuu niin paljonko rahaa tuollaiseen projektiin menee? Olisi se kiva jos sinne ihan pikkasen sais lisää?vai onko muita hyviä neuvoja auton piristämiseksi??
  • 69ville
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 375
    • kiiminki-casa-neidari

    #2
    ensinnäkin tuo tekniikka puoli vois olla parempi paikka tiedustella asiaa...


    no remmiahtaminen onnistuu kyllä mut tuon vähäpäästöisyyden takia kustannukset voi nousta aika korkeeksi. vaatii vtt:n tai vastaavan puljun päästömittauksen(pussitesti?) mikä tais maksaa ~1000€. meni läpi tai ei...

    koneen puolesta kestää pienillä ahdoilla ajaa jos nyt vaan moottori ja sen ohjaus on kunnossa. puristukset tais olla 9.0.

    sen mitä se maksaa on varmaan kellään kauheen vaikee sanoo. tekiöitä ku nyt on nii monee lähtöön.
    kannattaa vähän selata nuita projekteja läpi nii saat jotai käsitystä siitä mihin sitä rahaa oikeen kuluu.

    EDIT:mä muuten voisin myydä sulle 535 -90 joka ei ole vähäpäästöinen

    Comment

    • Suutari
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 3059
      • Suomi

      #3
      n.6000-7000e+ päästötesti, sisältää koneen, budjetti ahtimen, itsetehtyjen osien tarvikkeet yms., alustaa hiukan ja voimansiirron(kytkin tms)

      pelkkä koneen teko joku 3000e

      jos lasket itse niin kerro vähintään kahdella summa jonka saat niin voi olla aika lähellä...
      Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
      -Official BTCF-Sauna Team-
      -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
      -Team BTCF Top Alcohol-
      -Team Pimp My Bride-
      TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
      R.I.P. 1K MOTORSPORTS
      R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
      526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

      Comment

      • KingOnTheRoad
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 573
        • Kemijärvi

        #4
        Originally posted by Suutari
        n.6000-7000e+ päästötesti, sisältää koneen, budjetti ahtimen, itsetehtyjen osien tarvikkeet yms., alustaa hiukan ja voimansiirron(kytkin tms)

        pelkkä koneen teko joku 3000e

        jos lasket itse niin kerro vähintään kahdella summa jonka saat niin voi olla aika lähellä...
        vähän offtopicci, mutta miten tuo ahtaminen onnistuu mulla, auto e34 535 -91 eikä otteessa merkintää katista/vähäpäästösyydestä? mikä se oli se vuosimalli vtt:n päästötestiin? muistaakseni 92 tai uudemmat...
        E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
        E36 328i coupe -95 "UXI"
        Polaris RMK 800 Nordic edition-15
        Yamaha yz250 -02

        Comment

        • Jesper
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2004
          • 1448

          #5
          Originally posted by KingOnTheRoad
          vähän offtopicci, mutta miten tuo ahtaminen onnistuu mulla, auto e34 535 -91 eikä otteessa merkintää katista/vähäpäästösyydestä? mikä se oli se vuosimalli vtt:n päästötestiin? muistaakseni 92 tai uudemmat...
          Mun käsittääkseni se riittää että autoa EI ole rekisteröityä vähäpäästöiseksi.
          Korjatkoon se joka tietää enemmän.

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #6
            "larmatin" nimimerkillä kirjoittelevallahan on remmi-535:n joten sieltä suunnalta taitaa löytyä asiaan faktaa.

            Laitappa uusi threadi pystyyn projektiosiolle kun rupeat remmiä sovittelemaan...

            P.S E34 535:ssa on M30B34 moottorina
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • Oldtimer
              Bimmer Fanatic
              • May 2006
              • 350
              • Ähtäri

              #7
              Itseäkin tuossa mietitti remmin pistäminen tuohon mutta sitten tajusin että tuo 4HP22 tomaatti ei tule kestämään sitä ja manuaalin vaihtaminen ei ole vaihtoehto. Eli ajellaan tuolla sitten, jos joku ei tiedä jotakin firmaa joka pystyy tuota laatikkoa vahvistamaan tarpeeksi.
              ----: Fuck The Fuel Economy :----

              Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

              Comment

              • mukko
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2003
                • 5965
                • Uleåborg

                #8
                .........
                Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:35.
                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎