Hei! Olen uusi täällä ja luin kovasti tehojen parantamisesta..elikkä kysymys kuuluu,Mulla on tosiaan e34 535 m30b35,niin onnistuuko remmiahtaaminen,ja mites noi päästöjutut ku auto on 91 eli vähäpäästöinen,ja koneenpuolesta..kestääkö tuollaisenaan vai pitääkö rakentaa koko kone uusiksi..jos onnistuu niin paljonko rahaa tuollaiseen projektiin menee? Olisi se kiva jos sinne ihan pikkasen sais lisää?vai onko muita hyviä neuvoja auton piristämiseksi??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 535 Remmi!
Collapse
X
-
ensinnäkin tuo tekniikka puoli vois olla parempi paikka tiedustella asiaa...
no remmiahtaminen onnistuu kyllä mut tuon vähäpäästöisyyden takia kustannukset voi nousta aika korkeeksi. vaatii vtt:n tai vastaavan puljun päästömittauksen(pussitesti?) mikä tais maksaa ~1000€. meni läpi tai ei...
koneen puolesta kestää pienillä ahdoilla ajaa jos nyt vaan moottori ja sen ohjaus on kunnossa. puristukset tais olla 9.0.
sen mitä se maksaa on varmaan kellään kauheen vaikee sanoo. tekiöitä ku nyt on nii monee lähtöön.
kannattaa vähän selata nuita projekteja läpi nii saat jotai käsitystä siitä mihin sitä rahaa oikeen kuluu.
EDIT:mä muuten voisin myydä sulle 535 -90 joka ei ole vähäpäästöinen
-
-
n.6000-7000e+ päästötesti, sisältää koneen, budjetti ahtimen, itsetehtyjen osien tarvikkeet yms., alustaa hiukan ja voimansiirron(kytkin tms)
pelkkä koneen teko joku 3000e
jos lasket itse niin kerro vähintään kahdella summa jonka saat niin voi olla aika lähellä...Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by Suutarin.6000-7000e+ päästötesti, sisältää koneen, budjetti ahtimen, itsetehtyjen osien tarvikkeet yms., alustaa hiukan ja voimansiirron(kytkin tms)
pelkkä koneen teko joku 3000e
jos lasket itse niin kerro vähintään kahdella summa jonka saat niin voi olla aika lähellä...E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoadvähän offtopicci, mutta miten tuo ahtaminen onnistuu mulla, auto e34 535 -91 eikä otteessa merkintää katista/vähäpäästösyydestä? mikä se oli se vuosimalli vtt:n päästötestiin? muistaakseni 92 tai uudemmat...
Korjatkoon se joka tietää enemmän.
Comment
-
-
Itseäkin tuossa mietitti remmin pistäminen tuohon mutta sitten tajusin että tuo 4HP22 tomaatti ei tule kestämään sitä ja manuaalin vaihtaminen ei ole vaihtoehto. Eli ajellaan tuolla sitten, jos joku ei tiedä jotakin firmaa joka pystyy tuota laatikkoa vahvistamaan tarpeeksi.----: Fuck The Fuel Economy :----
Z3 2.8i Supercharged - E92 335i
Comment
-
Comment