Announcement

Collapse
No announcement yet.

paineistettu kaasari??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • |jaakko|
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 1542
    • Keski-Suomi

Originally posted by Vauhtivaunu View Post
    Niitä turboströmpereitä löytyy volvo- ja saabbipalstoilta. Käytettyinä niillä ei tee mitään ja kunnostaminen maksaa. Jos vaikka semmoisen hyvän löytääpi niin silti sen käytös on kuin naisen mieli... Mulla on kokemusta sekä naisista että strömpereistä

<- kannattaa harkita
    niin sillä vaan aattelin kun on hyllyssä römberit että olis kokeillu mielenkiinnosta.
    kellään kuvia että miten ne alipaineletkut sun muut putket menee? ettei tarvis niin paljon arvailla..

Comment

• |jaakko|
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 1542
      • Keski-Suomi

Originally posted by Vauhtivaunu View Post
      kunnostaminen maksaa.
      mites toi sit http://www.biltema.fi/osteri/osteri....52901&ryhmaid=

kuuluuko tohon kalvot yms? onko kukaan tehny tai yleensäkin käyttäny näitä kaasareita?

Comment

• Vauhtivaunu
        BTCF Member
        • Jun 2008
        • 2714
        • P-Karjala

Originally posted by |jaakko| View Post
        onko kukaan tehny tai yleensäkin käyttäny näitä kaasareita?
        Mä olen tuommoisen vaparikoneen 175cd:n kunnostanu turbokäyttöön. Neulaventtiili pitää vaihtaa isompaan ja neula pitää olla turbomalli (muistaakseni kirjaintunnus FD). Neulan putki on myös usein kulunut ja kannattaa vaihtaa. Vaimenninmännän öljy vaikuttaa kanssa toimintaan joten turbokäyttöön voi joutua kokeilemaan sopivaa (mä käytin 10w-40:ppistä).Siitä huolimatta sillä ei mihinkään kohtuullisiin kulutuslukemiin pääse ja kaasarin käytös on muutenkin hieman epämääräistä.
        sigpic

Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎