totaalisen väärä paikka ihmetellä asiaa, mutta jos jollakulla olis kokemusta ranskiksista tai muuten ideaa mistä lähtis vikaa etsimään, niin vinkit olis terve tulleita...
auto on Pösö 307 1.8 16valve -96 ja vaivana on korkea joutokäynti (3000....5000rpm) uusittuna on kaasuläpän asentoanturi, tyhjäkäyntimoottori, imusarjan alipaineanturi. Alkaa vaan ideat loppumaan mitä seuraavaksi tutkisi
korkea käynti johtuu miltei kokonaan auki olevasta tyhjäkäyntimoottorista, moottorissa itsessään ei ole vikaa, kun sytytysvirran kytkee päälle tai pois käy tyhjäkäyntimoottori kummassakin ääripäässä mutta auton käydessä jokin virheellinen anturitieto ? tai jokin pitää sitä liian auki ja aiheuttaa korkeat kierrokset, lämpöanturit eivät tunnu vaikuttavan millään tavalla käyntiin tai mikään muukaan mitä olisi huomannut kokeilla...
auto on Pösö 307 1.8 16valve -96 ja vaivana on korkea joutokäynti (3000....5000rpm) uusittuna on kaasuläpän asentoanturi, tyhjäkäyntimoottori, imusarjan alipaineanturi. Alkaa vaan ideat loppumaan mitä seuraavaksi tutkisi
korkea käynti johtuu miltei kokonaan auki olevasta tyhjäkäyntimoottorista, moottorissa itsessään ei ole vikaa, kun sytytysvirran kytkee päälle tai pois käy tyhjäkäyntimoottori kummassakin ääripäässä mutta auton käydessä jokin virheellinen anturitieto ? tai jokin pitää sitä liian auki ja aiheuttaa korkeat kierrokset, lämpöanturit eivät tunnu vaikuttavan millään tavalla käyntiin tai mikään muukaan mitä olisi huomannut kokeilla...
Comment