Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tehot kateissa 327i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hednam
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2006
    • 959

    Tehot kateissa 327i

    Elikkä auto 325e mihin vaihoin 325i kannen, ohjainyksikön, imusarjan ja suuttimet. Vika on että 325i yksiköllä ei lähe käyntiin, hörähtää hetkeks ja sit sammuu. Ku laittaa 325e yksikön niin käy kuin kello mutta tehot hukassa (oisko suuttimien koon takia? Pienemmät kuin 325e vakion).

    Onko noissa yksiköissä sit jotain eroo johtosarjan puolelta vai onko boksi yksinkertaisesti rikki?

    2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
  • bmwbmw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1370
    • Kainuu

    #2
    vaihtoitko johtosarjan 325i:stä? tosin en kyllä muista onko se erilainen 325e ja 325i:ssä.
    sigpic
    Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

    Comment

    • ZoMbiE
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 2583
      • Lohja, Virkkala

      #3
      Miksi olet vaihtanut pienemmät suuttimet kuin etassa on, jos olet laittanut 325i:n kannen? Eikös ne vakiona ole kuitenkin isommat 325i:ssä...

      Comment

      • hednam
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2006
        • 959

        #4
        Originally posted by ZoMbiE
        Miksi olet vaihtanut pienemmät suuttimet kuin etassa on, jos olet laittanut 325i:n kannen? Eikös ne vakiona ole kuitenkin isommat 325i:ssä...
        Sen takia koska mulle sanottiin niin On ne isommat mutta aika vähäsen vaan (vissiin katkomisajan takia?). Mutta tämä nyt ei selitä se että miks on tehot hukassa ja miksei toimi 325i yksiköllä. Varmaan helpointa rakentaa megaruuta auton oman johtosarjan jatkeeks että vaparina nyt sais jonku verran enemmän ku 129hp ja siitähän se ois helppoo jatkaa ahtaamiseen jos mega valmiina
        Last edited by hednam; 30-08-2006, 11:52.

        2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!

        Comment

        • ZoMbiE
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 2583
          • Lohja, Virkkala

          #5
          Kyllä sen pitäis toimia 325i:n omalla boxilla, jos se on ehjä. Ettei ois jako 1 piikin myöhäsellä? Sillon siel ei todellakaan ole eloa...

          Comment

          • 325E
            Bimmer Enthusiast
            • May 2006
            • 1227
            • LAHTI

            #6
            On aikomus laittaa 325i johtosarja 325E:hen

            Originally posted by bmwbmw
            vaihtoitko johtosarjan 325i:stä? tosin en kyllä muista onko se erilainen 325e ja 325i:ssä.
            Minulla moottorin vaihto venyy ja jos johtosarjan eroja käytännössä on katsonut se on ihan eri sarja se 325i
            sarja kuin 325E:n sarja jo pelkästään lisäilmaluisti on
            erilainen jo siksi hommasin toisen sarjan.

            Terveisin 325E

            Comment

            • hednam
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2006
              • 959

              #7
              Originally posted by ZoMbiE
              Kyllä sen pitäis toimia 325i:n omalla boxilla, jos se on ehjä. Ettei ois jako 1 piikin myöhäsellä? Sillon siel ei todellakaan ole eloa...
              Jos jako ois yhen hampin pielessä niin tuskin se sillon toimis tuolla omallakaan boksilla, tuntuu että johtosarjat ei käy toisiin. Vääntöö on 3000rpm asti ja sit loppuu. Ilman määrämittari säädetty niin löysälle kuin mahdollista mutta ei auta. Laitoin megasquirtin tulemaan ja rakennan sen oman johtosarjan jatkoks että varmasti toimii. Ja jos kellään pakosarjaa löytyy ahtimella niin tyrkyttäkää yv:llä

              2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!

              Comment

              • hednam
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2006
                • 959

                #8
                Originally posted by 325E
                Minulla moottorin vaihto venyy ja jos johtosarjan eroja käytännössä on katsonut se on ihan eri sarja se 325i
                sarja kuin 325E:n sarja jo pelkästään lisäilmaluisti on
                erilainen jo siksi hommasin toisen sarjan.

                Terveisin 325E
                Joo, kyllä niissä taitaa olla eroo, pitää tutkiskella autodataa tässä päivällä ja kahtoo mitkä pinnit on erissä kohissa.

                2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!

                Comment

                • ZoMbiE
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 2583
                  • Lohja, Virkkala

                  #9
                  Kappas, en lukenut tarpeeksi tarkkaan tuota alkua, oletin että on oikea johtosarja käytössä.

                  Comment

                  • hednam
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2006
                    • 959

                    #10
                    Originally posted by ZoMbiE
                    Kappas, en lukenut tarpeeksi tarkkaan tuota alkua, oletin että on oikea johtosarja käytössä.
                    Joo, korjasin vian vaihtamalla suuttimet, nyt taas käy mutta ärsyttää se rajoitin joka tulee 5000rpm

                    2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!

                    Comment

                    • ile01
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2004
                      • 191
                      • Helsinki

                      #11
                      Originally posted by ZoMbiE
                      Miksi olet vaihtanut pienemmät suuttimet kuin etassa on, jos olet laittanut 325i:n kannen? Eikös ne vakiona ole kuitenkin isommat 325i:ssä...

                      etassa 134cc ja 325 133cc
                      vhl:llän vemppa team

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎