Eli tarvis vaihtaa -90 325:seen -85 325:sen moottori. Meneekö sinnepäinkään?
Onko 325:sen moottoreissa eroja?
Collapse
X
-
jos piuhasarjoineen vaihdat nii ei pitäis tulla ongelmaa eli boksinkaa ellei satu nii hyvä tuuri et boksi numerot täsmäis...
ja sulake boksin luona on se sisätilasta tuleva liitos... pyöree tai neliö nii ne täytyy loogisesti täsmätä toisia muuten pääsee kolvaamaa johtoja
-85 taitaa hyvinkin olla neliö liitos ja -90 pyöreeLast edited by Bmw_e30; 03-09-2006, 12:54.
-
Ei aiheuta,erilaiset anturit(85:ssa kampiakselin tunnistimet kytkinkopassa ja uudemmassa koneen etupäässä) mutta ethän sää niitä tarvi kun otat siitä nyt paikallaan olevasta moottorista kaikki anturit ja triggeripyörät siihen 85:seen moottoriin ja heität sen 85:sen alkuperäisen johtosarjan antureineen norjan yli kuubaan.Originally posted by RegencyAiheuttaako puristesuhde ropleemia? Löytyykö vanhemmasta moottorista kaikki samat liittimet ja anturit kun uudemmasta? En ole meinaan sitä vanhempaa moottoria nähnyt ja se pitää ostaa ennen kun pääsen vertailemaan niitä.
Comment
Comment