Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onko 325:sen moottoreissa eroja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Regency
    Newbiemmer
    • Sep 2006
    • 8

    Onko 325:sen moottoreissa eroja?

    Eli tarvis vaihtaa -90 325:seen -85 325:sen moottori. Meneekö sinnepäinkään?
  • Bmw_e30
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1260
    • joutseno

    #2
    jos piuhasarjoineen vaihdat nii ei pitäis tulla ongelmaa eli boksinkaa ellei satu nii hyvä tuuri et boksi numerot täsmäis...
    ja sulake boksin luona on se sisätilasta tuleva liitos... pyöree tai neliö nii ne täytyy loogisesti täsmätä toisia muuten pääsee kolvaamaa johtoja
    -85 taitaa hyvinkin olla neliö liitos ja -90 pyöree
    Last edited by Bmw_e30; 03-09-2006, 12:54.
    ex 325i -85 325i
    325i soupe -92 325i

    Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

    Comment

    • Racink
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 840
      • Jkl

      #3
      Jos koko moottorin vaihtaa johtosarjoineen/bokseineen menee vaihdelaatikkokin vaihtoon,eli vaihda vaan pelkkä moottori ja otat johtosarjan/koko ruiskuhässäkän siitä vm.90:stä siihen 85:seen ja muutakuin kone paikoilleen.

      Comment

      • Regency
        Newbiemmer
        • Sep 2006
        • 8

        #4
        Perusmoottori on siis sama?

        Comment

        • Racink
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2004
          • 840
          • Jkl

          #5
          Originally posted by Regency
          Perusmoottori on siis sama?
          Suurinpiirtein on,paitsi että tuo vm.90 on katillinen ja vm.85 katiton(korkeampi puristeinen).

          Comment

          • Regency
            Newbiemmer
            • Sep 2006
            • 8

            #6
            Aiheuttaako puristesuhde ropleemia? Löytyykö vanhemmasta moottorista kaikki samat liittimet ja anturit kun uudemmasta? En ole meinaan sitä vanhempaa moottoria nähnyt ja se pitää ostaa ennen kun pääsen vertailemaan niitä.

            Comment

            • Racink
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2004
              • 840
              • Jkl

              #7
              Originally posted by Regency
              Aiheuttaako puristesuhde ropleemia? Löytyykö vanhemmasta moottorista kaikki samat liittimet ja anturit kun uudemmasta? En ole meinaan sitä vanhempaa moottoria nähnyt ja se pitää ostaa ennen kun pääsen vertailemaan niitä.
              Ei aiheuta,erilaiset anturit(85:ssa kampiakselin tunnistimet kytkinkopassa ja uudemmassa koneen etupäässä) mutta ethän sää niitä tarvi kun otat siitä nyt paikallaan olevasta moottorista kaikki anturit ja triggeripyörät siihen 85:seen moottoriin ja heität sen 85:sen alkuperäisen johtosarjan antureineen norjan yli kuubaan.

              Comment

              • Regency
                Newbiemmer
                • Sep 2006
                • 8

                #8
                No, ei kai siinä muuta kun täytyy ryhtyä hommiin. Kiitokset neuvoista.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎