------------------------------------
Announcement
Collapse
No announcement yet.
-------------
Collapse
X
-
Originally posted by Tomppa123onkos näitten kw:n 1-3 välillä suuret hintaerot? eiköhän toi 1 oo ihan riittävä ku ei mitään rallia sentää ajeta
Joskus noiden hinnat kysyin E46:een, ja kolmonen oli muistaakseni about kaks kertaa niin kallis kun ykkönen. Kakkonen sijoittuu sitten niiden väliin luonnollisesti.
Hinnat oli luokkaa 850€, 1200€, 1500€.Last edited by Tuuve; 08-09-2006, 09:22.BMW X5 E53 4.8is
Comment
-
-
Vilataan pilkkua ja todetaan että: korkeussäätö on oikeasti jousen esijännityksen säätö, "korkeussäätöä" kun ruuvaa alaspäin niin tottakai maavara pienenee kun jousen esijännityskin pienenee. Todellinen korkeussäätö on sellainen missä jousen yläpään kiinnityskohtaa koriin nähden muutetaan korkeussuunnassa, esim. joissakin moottoripyörissä on takapään korkeudensäätö jossa jousen yläpään asemaa runkoon nähden muutetaan, ajokorkeus muuttuu vaikuttamatta jousitusjäykkyyteen.
Comment
-
-
Originally posted by Eskolaadukas ja weitec on kyllä kaks eri asiaa imo
Kyllähän se auto laskee, mutta alustan toimivuus on kaukana siitä mitä esim H&R:llä...
Toki jos riittää, että se kori tippuu vähän alemmas ni ei muuta ku ruuvaamaan kiinni...
mutta tosta
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=62258
näin tekee, mutta autossa on NYT weitecin alusta, ja olen VASTA hakemassa laadukasta alustaa
Comment
-
-
Originally posted by Eskolaadukas ja weitec on kyllä kaks eri asiaa imo
Kyllähän se auto laskee, mutta alustan toimivuus on kaukana siitä mitä esim H&R:llä...
Toki jos riittää, että se kori tippuu vähän alemmas ni ei muuta ku ruuvaamaan kiinni...
mutta tosta
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=62258
jep
Comment
-
Comment