Announcement

Collapse
No announcement yet.

-------------

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomppa123
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1980
    • Salo

    -------------

    ------------------------------------
    Last edited by Tomppa123; 30-03-2007, 16:29.
  • Tuuve
    Bimmer Fanatic
    • May 2005
    • 733
    • Pk-seutu

    #2
    KW:n variante 1, tai 3
    BMW X5 E53 4.8is

    Comment

    • Tomppa123
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 1980
      • Salo

      #3
      Originally posted by Tuuve
      KW:n variante 1, tai 3
      onkos näissä eroa korkeus- ja jäykkyyssäädettävyydessä vai?

      Comment

      • Tuuve
        Bimmer Fanatic
        • May 2005
        • 733
        • Pk-seutu

        #4
        Ykkösessä on korkeus, kolmosessa jäykkyyden tuplasäätö.
        Kuulemma useimmat ovat tyytyväisiä ykkösenkin jäykkyyteen.
        BMW X5 E53 4.8is

        Comment

        • jam75
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2003
          • 654
          • Tornio

          #5
          Korkeussäädettäviä ja

          kw variante 1:ssä ei muita säätöjä

          kw variante 2:ssa on iskareissa ulosvaimennuksen säätö

          kw variante 3 on erilliset ulos- ja sisäänvaimennuksen säädöt

          Comment

          • Tomppa123
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 1980
            • Salo

            #6
            onkos näitten kw:n 1-3 välillä suuret hintaerot? eiköhän toi 1 oo ihan riittävä ku ei mitään rallia sentää ajeta

            Comment

            • Esko
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 11680
              • Kouvola

              #7
              laadukas ja weitec on kyllä kaks eri asiaa imo
              Kyllähän se auto laskee, mutta alustan toimivuus on kaukana siitä mitä esim H&R:llä...

              Toki jos riittää, että se kori tippuu vähän alemmas ni ei muuta ku ruuvaamaan kiinni...

              mutta tosta

              Comment

              • Tuuve
                Bimmer Fanatic
                • May 2005
                • 733
                • Pk-seutu

                #8
                Originally posted by Tomppa123
                onkos näitten kw:n 1-3 välillä suuret hintaerot? eiköhän toi 1 oo ihan riittävä ku ei mitään rallia sentää ajeta
                Onhan noilla eroa ihan pirusti.
                Joskus noiden hinnat kysyin E46:een, ja kolmonen oli muistaakseni about kaks kertaa niin kallis kun ykkönen. Kakkonen sijoittuu sitten niiden väliin luonnollisesti.
                Hinnat oli luokkaa 850€, 1200€, 1500€.
                Last edited by Tuuve; 08-09-2006, 09:22.
                BMW X5 E53 4.8is

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16422
                  • Asikkala

                  #9
                  Vilataan pilkkua ja todetaan että: korkeussäätö on oikeasti jousen esijännityksen säätö, "korkeussäätöä" kun ruuvaa alaspäin niin tottakai maavara pienenee kun jousen esijännityskin pienenee. Todellinen korkeussäätö on sellainen missä jousen yläpään kiinnityskohtaa koriin nähden muutetaan korkeussuunnassa, esim. joissakin moottoripyörissä on takapään korkeudensäätö jossa jousen yläpään asemaa runkoon nähden muutetaan, ajokorkeus muuttuu vaikuttamatta jousitusjäykkyyteen.

                  Comment

                  • Tomppa123
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2005
                    • 1980
                    • Salo

                    #10
                    Originally posted by Esko
                    laadukas ja weitec on kyllä kaks eri asiaa imo
                    Kyllähän se auto laskee, mutta alustan toimivuus on kaukana siitä mitä esim H&R:llä...

                    Toki jos riittää, että se kori tippuu vähän alemmas ni ei muuta ku ruuvaamaan kiinni...

                    mutta tosta

                    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=62258

                    näin tekee, mutta autossa on NYT weitecin alusta, ja olen VASTA hakemassa laadukasta alustaa

                    Comment

                    • bemu2000
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 17799
                      • Jämsä

                      #11
                      Originally posted by Esko
                      laadukas ja weitec on kyllä kaks eri asiaa imo
                      Kyllähän se auto laskee, mutta alustan toimivuus on kaukana siitä mitä esim H&R:llä...

                      Toki jos riittää, että se kori tippuu vähän alemmas ni ei muuta ku ruuvaamaan kiinni...

                      mutta tosta

                      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=62258

                      jep
                      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                      Vanteet edullisesti
                      Nostureita ja rengaskoneita

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎