m20b20 lohkoon kun laittaa b25 kampuran niin minkä mittaisilla kangilla? Eikös siitä tule tolla b25 kampuralla b23? Ja sit semmosta että alkaako noi l-jet b20 kannen venttiilit ahistamaan turbo käytössä, ku ei kehtais ruveta tekemään seetin renkaita esim b25 venttiileille. Niin ja paljonkos b20 männäntapin keskeltä on männän lakeen, mulla on nimittäin rossin billet männät niissä on syvennys männänlaella, mutta laen reunaan on 32mm.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
b20-b23
Collapse
X
-
Originally posted by Zeik88 View Postm20b20 lohkoon kun laittaa b25 kampuran niin minkä mittaisilla kangilla? Eikös siitä tule tolla b25 kampuralla b23? Ja sit semmosta että alkaako noi l-jet b20 kannen venttiilit ahistamaan turbo käytössä, ku ei kehtais ruveta tekemään seetin renkaita esim b25 venttiileille. Niin ja paljonkos b20 männäntapin keskeltä on männän lakeen, mulla on nimittäin rossin billet männät niissä on syvennys männänlaella, mutta laen reunaan on 32mm.
M20B20/23-moottorien kanget ovat 130mm ja M20B25-moottorin 135mm.
M20B20/23:n kansien seetit on helppo koneistaa M20B25:n venttiileille.
M20B20:n männän puristuskorkeus on 43,4mm ja M20B23:n 37,8mm.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
-
-
Originally posted by Zeik88 View PostEli jos laitan b25 kampuran ja mäntien korkeus tapin keskeltä on tönärillä mitattuna noin 32-33mm niin mitkä kanget täytyy hommata?Last edited by Racink; 23-09-2006, 10:34.
Comment
-
-
sadwd
Entäs jos laittaa jonkun dieselin kampuran. Mulla on semmonen missä lukee: Jakopään puolella tasapainossa numerosarja 2242898, &17N6, sit vauhtipyörän puolella: C38. Oiskohan m51? Ja käykö tolle m20 runkolaakerit pitäs vissiin käydä.chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.
Comment
-
-
Originally posted by Zeik88 View PostEntäs jos laittaa jonkun dieselin kampuran. Mulla on semmonen missä lukee: Jakopään puolella tasapainossa numerosarja 2242898, &17N6, sit vauhtipyörän puolella: C38. Oiskohan m51? Ja käykö tolle m20 runkolaakerit pitäs vissiin käydä.
Comment
-
-
Originally posted by Racink View PostEi mitään hajua mistä peräisin mutta lukeeko missään esim. H81?
H-merkintä: 2,0=H66, 2,3=H77, 2,5=H75.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostDieselin kampurassa ei ole tuota H-lukua merkittynä. ETA-akselista sensijaan löytyy H81. Myös kaikista muistakin benskoneiden akseleista löytyy
H-merkintä: 2,0=H66, 2,3=H77, 2,5=H75
Comment
-
-
Lisää matikkaa kouluihin!
Originally posted by Bmw Master View PostTulee 2,2l. Tosi mystinen vaihtoehto, tuskin kovin moni edes kokeillut moista.
Minun laskuopin mukaan tämä on edelleen se 2,3 litraa eikä siitä miksikään muutu. Vai miten on?
Olen tästä ennenkin maininnut ja sanon uudelleen. M20B25-kampi ja M20B23-koneen männät ja kanget. Tällä kokoonpanolla saa mainion budjettiturboaihion. Käyttämällä E21:n mäntiä ja M20B20/23-kantta puristukset on noin 8,7. Eikä tarvitse sorvata.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment