Sellainen ongelma ilmenee liikkeellelähdössä eli kun 1kkösen tai pakin laittaa silmään niin kytkintä pohjassa pidettäessä kuuluu pientä rahinaa, yleensä kun on ajanut vähänaikaa niin onkelma katoaa.. onko kytkin mahdollisesti pikkuhiljaa tiensä päässä vai? ja autohan oli se -94 M5
Kytkimen rahina
Collapse
X
-
Originally posted by tkdM5 View Postno niimpä taitaakin olla, oisko akuutti korjaus paikallaan vai hajoaako koko laatikko jos jatkan ajelua? eikös tuo osa ole jotai 60€ tms.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
tuolta löytyy jotain http://www.realoem.com/bmw/ edit: ja ei siihen kummoisia työkaluja tarvita. on vain aika vittumainen homma irroittaa laatikko koneesta kun osa kiinnityspulteista on sen verran vittumaisessa paikassa.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Tuolla hyvät ohjeet laatikon irroitukseen, ainakin itselle oli paljon hyötyäJuuri sain omasta laatikon puotettua pois , olisi ollut aikamoista arpomista ilman noita ohjeita .
Hyvä kun jotkut jaksavat kirjotella ohjeita.
Ainut et 3.8:ssa noi laatikon hylsy torxin koot ovat 10 ja 12 mmE61 535d 410hp 789nm
Comment
-
-
En viitsinyt suotta ruveta tekemään uutta keskustelu litaniaa. Ajattelin että nostetaan tämä vanha aihe takasin pinnalle. Elikäs, mulla kanssa pitää painelaakeri ääntä, ja olisi vaihdon edessä. Kävin piruuttani korjaamolla kysymässä, että mitä vaihto maksaisi. Asentaja sano, että kannattaa vaihtaa koko asetelma, ja niinhän se toki onkin. Asetelma maksaa 200e, työ on 200e, eli ei kallis mun mielestä. Mutta silti ajattelin vaihtaa itse. Kuinkahan kauan mahtaa ottaa tuo laakerin vaihto? Ja samalla se asentaja sanoi siitä koko asetelman vaihdosta, että on voinut tulla vahinkoa jo koko asetelmaan. Onko kellään käynyt niin, kun on ajanut paskalla painelaakerilla, että on asetelma ottanut siipeensä?
Comment
-
-
Originally posted by badbone View PostEn viitsinyt suotta ruveta tekemään uutta keskustelu litaniaa. Ajattelin että nostetaan tämä vanha aihe takasin pinnalle. Elikäs, mulla kanssa pitää painelaakeri ääntä, ja olisi vaihdon edessä. Kävin piruuttani korjaamolla kysymässä, että mitä vaihto maksaisi. Asentaja sano, että kannattaa vaihtaa koko asetelma, ja niinhän se toki onkin. Asetelma maksaa 200e, työ on 200e, eli ei kallis mun mielestä. Mutta silti ajattelin vaihtaa itse. Kuinkahan kauan mahtaa ottaa tuo laakerin vaihto? Ja samalla se asentaja sanoi siitä koko asetelman vaihdosta, että on voinut tulla vahinkoa jo koko asetelmaan. Onko kellään käynyt niin, kun on ajanut paskalla painelaakerilla, että on asetelma ottanut siipeensä?
jos meinaat purkaa niin laita levy myös uusi niinkuin myös osa nro 6! (ollut jo 2 kerta melkein poikki kun olen kytkinten kans pelleillyt!)
kuva on e30n m20b20:N kytkimestä!
ja tuohon aikaan jos jotain samoisin niin jos eka kertaa purkaa niin varaa viikonloppu aikaa niin ei tule kiireellä sohitttua ettei tarvitse 2kertaa purkaa!(nim kokemusta on
)
€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Ajattelin kanssa, että kyllä sitä aikaa täytyy ottaa. Sehän on enemmän sääntö kuin poikkeus, että varmaan jotain ylimääräistä tarvii käydä ostamassa. Milläs nimellä toi osa nro.6 tunnetaan, joku jousi se on? Motonetin sivuilta ei ainakaan mitään löytynyt. Paine laakerin jo motonetista tilasinkin 29e
Comment
-
Comment