Announcement

Collapse
No announcement yet.

530d letkulämmitin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jukka621
    Newbiemmer
    • Jun 2006
    • 12

    530d letkulämmitin

    calix lupaa 530d -02 letkulämppärin joka tulee öljyn lauhuttajan perään.onko kukaan laittanut paikolleen.asennus sarjan letkut näyttäis vähän pienemmiltä.vai oisko parempi defan säteily.
  • Maura
    Newbiemmer
    • Jan 2009
    • 8
    • Vaasa

    #2
    Herätellään vanhaa aihetta.

    Löytyykö kokemuksia Calixin asentelusta? Itsellä letkulämppäri ja asennussarja hyllyssä odottamassa asennusta. Calixin ohjeet on täysin hanurista, "asennuskuvat" on jostain 320D koneesta yms. Onko joku asentanut onnistuneesti? Vinkkejä asennukseen, riittääkö esim. asennussarjan mukana tulevat hilppeet vai tarvitaanko vielä muita lisukkeita?

    Toisessa threadissa moitittiin kovasti Calixin kestävyyttä, olisiko tähän apua esim. termostaatista joka säätelee lämppärin käyntiaikaa?

    Kaikki apu ja lisätieto on tervetullutta.

    Comment

    • Maura
      Newbiemmer
      • Jan 2009
      • 8
      • Vaasa

      #3
      530d letkulämmitin

      Herätellään vanhaa aihetta.

      Löytyykö kokemuksia Calixin asentelusta? Itsellä letkulämppäri ja asennussarja hyllyssä odottamassa asennusta. Calixin ohjeet on täysin hanurista, "asennuskuvat" on jostain 320D koneesta yms. Onko joku asentanut onnistuneesti? Vinkkejä asennukseen, riittääkö esim. asennussarjan mukana tulevat hilppeet vai tarvitaanko vielä muita lisukkeita?

      Toisessa threadissa moitittiin kovasti Calixin kestävyyttä, olisiko tähän apua esim. termostaatista joka säätelee lämppärin käyntiaikaa?

      Kaikki apu ja lisätieto on tervetullutta.

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7518
        • Jyväshyvä

        #4
        Originally posted by Maura View Post
        Herätellään vanhaa aihetta.

        Löytyykö kokemuksia Calixin asentelusta? Itsellä letkulämppäri ja asennussarja hyllyssä odottamassa asennusta. Calixin ohjeet on täysin hanurista, "asennuskuvat" on jostain 320D koneesta yms. Onko joku asentanut onnistuneesti? Vinkkejä asennukseen, riittääkö esim. asennussarjan mukana tulevat hilppeet vai tarvitaanko vielä muita lisukkeita?

        Toisessa threadissa moitittiin kovasti Calixin kestävyyttä, olisiko tähän apua esim. termostaatista joka säätelee lämppärin käyntiaikaa?

        Kaikki apu ja lisätieto on tervetullutta.
        Eiköhän nuo letkulämmittimien rikkoontumiset johdu ylikuumenemisesta,
        ts. ns. vapaakierto ei toimi. Miksei ne pistä noiden mukana sähköistä vesipumppua niin lämpenesi paremmin se kone... Voishan semmoisen itsekin väsätä, vai onko E60/61:ssä sähkönen vesimpuppu jo omasta takaa?
        Laittais jonkun webaston 12V vesipumpun ja c-tekin akkulaturin...
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        • Jölli
          Bimmer Rookie
          • Mar 2005
          • 116
          • kiuruvesi

          #5
          ostin tänään calixin letkulämmittimen.kertokaa viisaammat mullekkin mihin väliin tuo tulee laittaa ku ohjeet oli todella epäselvät.

          Comment

          • Jölli
            Bimmer Rookie
            • Mar 2005
            • 116
            • kiuruvesi

            #6
            Originally posted by Jölli View Post
            ostin tänään calixin letkulämmittimen.kertokaa viisaammat mullekkin mihin väliin tuo tulee laittaa ku ohjeet oli todella epäselvät.
            tulee siis 530d m57 kiinni

            Comment

            • Samppae39
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2009
              • 1597
              • Vähäkyrö

              #7
              Asiaa täysin sivuten, ku diiseleissä on tuo Webasto jo olemassa, niin miksi letkulämppäreitä pitäs ees laitella?

              Comment

              • Jölli
                Bimmer Rookie
                • Mar 2005
                • 116
                • kiuruvesi

                #8
                Originally posted by Samppae39 View Post
                Asiaa täysin sivuten, ku diiseleissä on tuo Webasto jo olemassa, niin miksi letkulämppäreitä pitäs ees laitella?
                ei näy tuo weba taas toimivan nii onpahan se letkulämmitin siinä "varalla"

                Comment

                • Aslakki
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2008
                  • 359
                  • Kuusamo

                  #9
                  Originally posted by Samppae39 View Post
                  Asiaa täysin sivuten, ku diiseleissä on tuo Webasto jo olemassa, niin miksi letkulämppäreitä pitäs ees laitella?
                  Mulla Webasto toimi loistavasti siihen asti kunnes pakkasta tuli -37 astetta. Ilmeisesti akku tai webaston pa-putki otti ns. kylmää. En minäkään ihan kylmimmillä keleillä täysin luota tuohon webastoon. Etelän talvissa varmaan toimii loistavasti...
                  E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88

                  Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa

                  Comment

                  • Samppae39
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2009
                    • 1597
                    • Vähäkyrö

                    #10
                    Joo, onhan se hyvä olla tietty varalla, eihän tuo Webastokaan aina niin moitteetta toimi.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎