sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Eikös se puolien testaus myös onnistu niin, että ottaa vuorotellen jokaisesta sen puolan johdon irti ja kokeilee vaikuttaako mitenkään. Eli käynnistys jokaisen puolan kohdalla. Jos ei johdon pois ottaminen vaikuta mitään, niin siinä sitten vika.. ..mutta jos puola taas toimii hetkellisesti niin sitten vähän hankalempaa..
Eikös se puolien testaus myös onnistu niin, että ottaa vuorotellen jokaisesta sen puolan johdon irti ja kokeilee vaikuttaako mitenkään. Eli käynnistys jokaisen puolan kohdalla. Jos ei johdon pois ottaminen vaikuta mitään, niin siinä sitten vika.. ..mutta jos puola taas toimii hetkellisesti niin sitten vähän hankalempaa..
no siitä näät mikä puola on pimeenä, jos auto käy viidellä pytyllä ja vika puolassa. jos puola antaa heikon kipinän tai pätkii välillä, niin mites sen tollai voisit testata. ilmeisesti sulla ei kuitenkaan viidellä käynyt... kai nyt oot jo ne tulpat uusinu?
no siitä näät mikä puola on pimeenä, jos auto käy viidellä pytyllä ja vika puolassa. jos puola antaa heikon kipinän tai pätkii välillä, niin mites sen tollai voisit testata. ilmeisesti sulla ei kuitenkaan viidellä käynyt... kai nyt oot jo ne tulpat uusinu?
Eipä ole vielläkään tulppia uusittu, kun vaikuttaa ok kuntoisilta mutta vaihdan nekin kyllä.. Putkistosta kuuluu röpötystä tuossa 2500-3000rpm:n kohdalla, eli viittaa ilmeisesti juuri johonkin puolavikaan. Pitäisi vaan löytää jotenkin missä puolassa se vika on jos edes on :think
Eipä ole vielläkään tulppia uusittu, kun vaikuttaa ok kuntoisilta mutta vaihdan nekin kyllä.. Putkistosta kuuluu röpötystä tuossa 2500-3000rpm:n kohdalla, eli viittaa ilmeisesti juuri johonkin puolavikaan. Pitäisi vaan löytää jotenkin missä puolassa se vika on jos edes on :think
Mittaamalla ei välttämättä suht sököstäkään puolasta erota vikaa. Helpointa on kun ostat yhen puolan ja rupeet käymääm pyttyjä läpi.
Joo toimiva puolakin jo löytyy testailuja varten, mutta ei ole viellä kerennyt testailemaan..ja viellä kun "vika" on loppupelissä aika pieni, niin sen korjaantuminen aika hankala huomata kun ajan kanssa..tai mistä tiedän miten 325i pitää oiken vetää/toimia. :think Kuitenkin alkaa vetämään vasta kunnolla tuossa 3500rpm:n jälkeen
Tämmösiä kierroskoneita nää vähän tuntuu olevan. Eipä siellä alakierroksilla oikein mitään tapahdu. Kyllä tämä M50B25 tuntuu heräilevän vasta 4000 kierroksen tienoilla :(
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Tämmösiä kierroskoneita nää vähän tuntuu olevan. Eipä siellä alakierroksilla oikein mitään tapahdu. Kyllä tämä M50B25 tuntuu heräilevän vasta 4000 kierroksen tienoilla :(
Eli "vika" ei välttämättä ole vika ..tuo röpöttäminen vaan vaikuttaa että joku puola ei olis ihan täysillä mukana...paitsi kylmänä, jolloin alkaa vetämään lähes heti kaasua painellessa ja röpötystä ei kuulu
Eli "vika" ei välttämättä ole vika ..tuo röpöttäminen vaan vaikuttaa että joku puola ei olis ihan täysillä mukana...paitsi kylmänä, jolloin alkaa vetämään lähes heti kaasua painellessa ja röpötystä ei kuulu
Ei sen koneen kyllä kuulu "röpöttää". Jos mahdollista niin vertaa johonkin muuhun vastaavaan Bemuun, näin saat kuvan miten sen koneen pitää käyttäytyä.
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Comment