Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vauhdissa kääntyessä kuuluu rohinaa/kolinaa/pauketta.. tjtn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dudeb
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 240
    • Nowhere

    Vauhdissa kääntyessä kuuluu rohinaa/kolinaa/pauketta.. tjtn

    Eli mutkaan kun ajaa vasemmalle niin kuuluu oikealta edestä jotain ihme ääntä..
    Auto e36 316.

    Laakeria.. alapalloo?
    Onko vaikea vaihtaa?

    -kiitän
  • Martti.Kaij
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 356
    • Oulu

    #2
    Veikkaus

    Ite veikkaisin et se on laakeri ton lukeman perusteella, itellä oli sama homma mut peräpäässä ja sit eri malli mut ongelma oli sama.....rohinaa ja kolinaa

    Mut se o vaa veikkaus
    E46 328i

    REDLINE OILS
    UUC Motorwerks

    Comment

    • dudeb
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 240
      • Nowhere

      #3
      Originally posted by Martti.Kaij View Post
      Ite veikkaisin et se on laakeri ton lukeman perusteella, itellä oli sama homma mut peräpäässä ja sit eri malli mut ongelma oli sama.....rohinaa ja kolinaa

      Mut se o vaa veikkaus


      Nyt tuntuu et se kuuluis iskunvaimentimesta tai jostain siitä. Semmonen tosi voimakan rutína.. vähäkään jos on enemmän vauhtia mutkaan ja epätasaista, niin kuuluu

      Comment

      • insp
        BTCF Member
        • Sep 2002
        • 827
        • Iittala

        #4
        ns. koiranluut/iskarin yläpäät/tai joku osa repeytyny irti etupäästä? Itsellä oli irronnut etuvakaajan päädyissä olevat kiinnitykset ks kuva osa nro 8&9.
        Korihan on eri, mutta josko tämä jotain auttaisi.
        ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

        Comment

        • Aapo
          Bimmer Rookie
          • Feb 2006
          • 126
          • Tampere

          #5
          Originally posted by dudeb View Post
          Nyt tuntuu et se kuuluis iskunvaimentimesta tai jostain siitä. Semmonen tosi voimakan rutína.. vähäkään jos on enemmän vauhtia mutkaan ja epätasaista, niin kuuluu
          Mulla loppu rutinat kun vaihto raidetankoon uutta osaa. Puslat olivat lopussa ja rutisteli, luulin kanssa laakeriksi tai iskari/jousiongelmaksi, mutta ei rutise enää.

          Comment

          • Valunki
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2003
            • 474
            • Helsinki

            #6
            Itelläni oli alapallot ja alatukivarren takakannakekumit...

            Pompuissa kolahteli ja 140km/h jälkee irtos etupää tiestä... (rupes ravistaa...)
            E90 330i -05 6v. man.
            Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07

            Exät:
            E39 520i -97 :think
            E36 320i sedan -94
            E28 520i -87 bavaria Oolt skool

            Comment

            • dudeb
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2006
              • 240
              • Nowhere

              #7
              Originally posted by insp View Post
              ns. koiranluut/iskarin yläpäät/tai joku osa repeytyny irti etupäästä? Itsellä oli irronnut etuvakaajan päädyissä olevat kiinnitykset ks kuva osa nro 8&9.
              Korihan on eri, mutta josko tämä jotain auttaisi.


              onko kaikki osat miten itse vaihdettavis.. en oo alustan osiin paljon yhtään nimittäin perehtynyt? Onnistuuko alfamerin kirja kädessä jos jotain hommia autojen parissa tehnyt? ei oo kylläkää hallia käytössä ja pitäs pihalla tunkin kanssa kikkailla.. pitäskö suoraan viiä korjaamolle

              Comment

              • insp
                BTCF Member
                • Sep 2002
                • 827
                • Iittala

                #8
                Originally posted by dudeb View Post
                onko kaikki osat miten itse vaihdettavis.. en oo alustan osiin paljon yhtään nimittäin perehtynyt? Onnistuuko alfamerin kirja kädessä jos jotain hommia autojen parissa tehnyt? ei oo kylläkää hallia käytössä ja pitäs pihalla tunkin kanssa kikkailla.. pitäskö suoraan viiä korjaamolle
                No jos sulla on samallatavalla pulttikatkennut tuosta etuvakaajatangon päätytangon alapuolelta, niin eihän se ole muutakuin vanha pultti irti (ei niin helppoa välttämättä ku on ruostunut katki) ja uusi takaisin.

                Iskarinyläpää homma on kyllä vaikeampaa ja vaarallista jos et ole koskaan jousta jousipuristemalla puristanut. Sekun voi lähteä irti jos huolimattomasti kiristää tai jos on huonot puristimet.

                Jos varallisuus riittää niin vie ihmeessä korjaamolle, helpompaa ja siistimpää se on ainakin sulle.
                ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

                Comment

                • dudeb
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2006
                  • 240
                  • Nowhere

                  #9
                  Originally posted by insp View Post
                  No jos sulla on samallatavalla pulttikatkennut tuosta etuvakaajatangon päätytangon alapuolelta, niin eihän se ole muutakuin vanha pultti irti (ei niin helppoa välttämättä ku on ruostunut katki) ja uusi takaisin.

                  Iskarinyläpää homma on kyllä vaikeampaa ja vaarallista jos et ole koskaan jousta jousipuristemalla puristanut. Sekun voi lähteä irti jos huolimattomasti kiristää tai jos on huonot puristimet.

                  Jos varallisuus riittää niin vie ihmeessä korjaamolle, helpompaa ja siistimpää se on ainakin sulle.


                  Ei helvetti *läpsikää*
                  oikeen puoleinen eturengas oli päästäny melkein kaikki ilmat pois siitä kuulu sit se hankausääni kun rengas otti jonnekki kaareen kiinni samalla.
                  Ei muuta ku komppa käymään ja ilmat takasi.. aamulla selvinnee tarviiko lähtä rengasta paikkailemaan

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎