Ite veikkaisin et se on laakeri ton lukeman perusteella, itellä oli sama homma mut peräpäässä ja sit eri malli mut ongelma oli sama.....rohinaa ja kolinaa
Ite veikkaisin et se on laakeri ton lukeman perusteella, itellä oli sama homma mut peräpäässä ja sit eri malli mut ongelma oli sama.....rohinaa ja kolinaa
Mut se o vaa veikkaus
Nyt tuntuu et se kuuluis iskunvaimentimesta tai jostain siitä. Semmonen tosi voimakan rutína.. vähäkään jos on enemmän vauhtia mutkaan ja epätasaista, niin kuuluu
ns. koiranluut/iskarin yläpäät/tai joku osa repeytyny irti etupäästä? Itsellä oli irronnut etuvakaajan päädyissä olevat kiinnitykset ks kuva osa nro 8&9.
Korihan on eri, mutta josko tämä jotain auttaisi.
Nyt tuntuu et se kuuluis iskunvaimentimesta tai jostain siitä. Semmonen tosi voimakan rutína.. vähäkään jos on enemmän vauhtia mutkaan ja epätasaista, niin kuuluu
Mulla loppu rutinat kun vaihto raidetankoon uutta osaa. Puslat olivat lopussa ja rutisteli, luulin kanssa laakeriksi tai iskari/jousiongelmaksi, mutta ei rutise enää.
ns. koiranluut/iskarin yläpäät/tai joku osa repeytyny irti etupäästä? Itsellä oli irronnut etuvakaajan päädyissä olevat kiinnitykset ks kuva osa nro 8&9.
Korihan on eri, mutta josko tämä jotain auttaisi.
onko kaikki osat miten itse vaihdettavis.. en oo alustan osiin paljon yhtään nimittäin perehtynyt? Onnistuuko alfamerin kirja kädessä jos jotain hommia autojen parissa tehnyt? ei oo kylläkää hallia käytössä ja pitäs pihalla tunkin kanssa kikkailla.. pitäskö suoraan viiä korjaamolle
onko kaikki osat miten itse vaihdettavis.. en oo alustan osiin paljon yhtään nimittäin perehtynyt? Onnistuuko alfamerin kirja kädessä jos jotain hommia autojen parissa tehnyt? ei oo kylläkää hallia käytössä ja pitäs pihalla tunkin kanssa kikkailla.. pitäskö suoraan viiä korjaamolle
No jos sulla on samallatavalla pulttikatkennut tuosta etuvakaajatangon päätytangon alapuolelta, niin eihän se ole muutakuin vanha pultti irti (ei niin helppoa välttämättä ku on ruostunut katki) ja uusi takaisin.
Iskarinyläpää homma on kyllä vaikeampaa ja vaarallista jos et ole koskaan jousta jousipuristemalla puristanut. Sekun voi lähteä irti jos huolimattomasti kiristää tai jos on huonot puristimet.
Jos varallisuus riittää niin vie ihmeessä korjaamolle, helpompaa ja siistimpää se on ainakin sulle.
No jos sulla on samallatavalla pulttikatkennut tuosta etuvakaajatangon päätytangon alapuolelta, niin eihän se ole muutakuin vanha pultti irti (ei niin helppoa välttämättä ku on ruostunut katki) ja uusi takaisin.
Iskarinyläpää homma on kyllä vaikeampaa ja vaarallista jos et ole koskaan jousta jousipuristemalla puristanut. Sekun voi lähteä irti jos huolimattomasti kiristää tai jos on huonot puristimet.
Jos varallisuus riittää niin vie ihmeessä korjaamolle, helpompaa ja siistimpää se on ainakin sulle.
Ei helvetti *läpsikää*
oikeen puoleinen eturengas oli päästäny melkein kaikki ilmat pois siitä kuulu sit se hankausääni kun rengas otti jonnekki kaareen kiinni samalla.
Ei muuta ku komppa käymään ja ilmat takasi.. aamulla selvinnee tarviiko lähtä rengasta paikkailemaan
Comment