Siis ongelma on sellainen kun ajaa esim sataa vitonen silmässä ja painaa kaasun pohjaan niin kiihtyvyys on aivan onnetonta hyvä kun ohituskaistalla pääsee auton ohi.Kun taasen ajaa esim 60-70km/h ja siitä lähtee kiihdyttään niin lähtee huomattavasti rivakammin siis edelleen vitosella.Eikös sen pitäis olla päinvastoin et korkeammilla kierroksilla pitäs kiihtyä paremmin eikä alle 2000 kierroksen?Mistä lähteä vikaa selvittää?Motti siis m30b34.
535 laiska kiihtyvyys
Collapse
X
-
Tags: None
-
Lisätään vielä et autossa on se germaanien virittelemä euro2 liittyvä kylmäkäynnin säädin,joskus on joutunut puolilämmintä konetta sahaan käyntiin jonkin aikaa ja bensa haisee hiukan.Liittyneekö ko.säätimeen?Josko nakkais sen pellolle?
-
Originally posted by kuukankorpi View PostLisätään vielä et autossa on se germaanien virittelemä euro2 liittyvä kylmäkäynnin säädin,joskus on joutunut puolilämmintä konetta sahaan käyntiin jonkin aikaa ja bensa haisee hiukan.Liittyneekö ko.säätimeen?Josko nakkais sen pellolle?
Missäs tuollainen euro2 liittyvä viritelmä säädin löytyy? En tuollaisesta ole kuullukaan..
Käykö kone kuitenkin esim tyhjäkäyntiä oikein ja ottaa paikoillaan kierrätettäessä normaalisti kierroksia eikä vastahakoisesti?
Virtapuoleen esimmäisenä itsellä kiinnittyisi huomio, virranjakaja esim.pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
Ihan normaalisti käy tyhjäkäyntiä ja ottaa kierroksia hyvin ja kiihtyykin kohtalaisesti kun paikaltaan lähtee.ainoastaan se mitä aikaisemmin kerroin et maantiellä 100+ vauhdista kiihdyttään lähtö on tosi ponnetonta,voi melkein sanoo et vain ääni muuttuu eikä mitään tapahdu.Pitää varmaan koittaa heittää kolmoselle ja katsoa mitä tapahtuu.
Comment
-
Se piirilevyhän siinä taitaa olla ja sama tuli mullakin mieleen mutta se yleensä sitte aiheuttaa jotain tyhjäkäyntiinkin. Kannattaa kuitenkin tarkistaa se pohja siittä, se taas jonku aikaa menee kun sitä liikauttaa millinkin sijaansa.Originally posted by masi300 View PostIlmamäärä mittari? onko siellä kuumalanka vai sellainen dialevy,siis se piirilevy hässäkkä. imu vuoto
pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
Jos löytyy niin en ainakaan lähtis sellasta siihen lisäämään.Originally posted by Hemi View PostVikakoodin lukuun ja katse ruudulle, löytyykö vikakoodia nokan tunnistinanturista?
Siitä huolimatta vikakoodien luku ei välttämättä ole huono ajatus. Tosin kannattaahan siitä aluksi katsoa ilmamäärämittarin liukupinta, virranjakajan kansi/pyörijä, tulpat yms perusjutut...Motti siis m30b34.Last edited by Maza; 13-11-2006, 14:12.
Comment
-
Tuossa vehkeessä ei taida edes olla nokalla erillistä asennontunnistinta. :thinkOriginally posted by Hemi View PostVikakoodin lukuun ja katse ruudulle, löytyykö vikakoodia nokan tunnistinanturista?
Edit: Maza kerkes ensin..
pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
Mulla on omassani kanssa vissiin joku tommonen säädin. Aattelin sen repiä pois. En kyllä ole kiihtyvyydessä suurempia ongelmia huomannut, tosin auto on ollut vasta pari päivää. Is:n jälkeen se tuntuu melko rivakalta kumminkin.Originally posted by kuukankorpi View PostLisätään vielä et autossa on se germaanien virittelemä euro2 liittyvä kylmäkäynnin säädin,joskus on joutunut puolilämmintä konetta sahaan käyntiin jonkin aikaa ja bensa haisee hiukan.Liittyneekö ko.säätimeen?Josko nakkais sen pellolle?ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
Viittiskö joku kertoa että missä ja minkänäkönen toi säädin mötikkä siellä on?
Comment
-
Mulla on ainakin bensanpaineensäätimeltä haaroitettu letku, joka menee johonkin mystiseen osaan (eli en tiedä mikä se on) josta taas lähtee jonkun näköseen paineen säätimeen, se on sen näkönen että sitä vois vaikka itte säädellä. Mulla se on tuotu siihen ohjaustehostimen säiliön lähelle. Vähän vaikee selittää, koitan vaikka kuvan ottaa, kun kotiin pääsen.Originally posted by Aguél View PostViittiskö joku kertoa että missä ja minkänäkönen toi säädin mötikkä siellä on?ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
Eli tässä kuvat. Konehuone on sitten paskanen ja pesemättä vielä... En tosin ole yhtään varma onko toi se euro2 juttu vai mikä, mutta joku kovin turhalta vaikuttava kumminkin.


Mulla ei myöskään moottorijarrutuksessa kulutusmittari mene nollille, vaan jää keikkumaan neljän litran tuntumaan... Onko muilla vastaavaa vikaa ja siihen mahdollista ratkaisua?ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
Kuulostaa siltä, että sun kaasuläpänasentoanturi on tullut tiensä päähän. Kokeile hakua - sieltä löytyy tietoa että miten voi tuon toimivuuden mitata ja tarkistaa.
Jos on rikki, niin ei muuta kuin purkamolta sopiva osa tilalle, sitä ei liiemmin korjailla.
t.Ville
Comment
Comment