Homman nimihän on tämänlainen:
Eli autossa pientä pintaruostetta EI näkyvissä paikossa.
Mahdollisuutta hiekkapuhallukseen ei ole eikä välttämättä ole tarpeenkaan.
Eli tämänlainen toimintasuunnitelma mielessä:
1. Ruosteet hiomalla pois mm. erilaisilla teräsharjalaikoilla
2. Käsiteltävän pinnan puhdistus tinnerillä
3. Kun pinta on puhdas ja ruosteet on saatu pois, sinkkimaalia(ei hengitä) päälle (pensselillä levitettävä mastonin harmaa zink182)
4. Ehkä hiukan hiomista saadakseni tasaisemmaksi tuon sinkkimaalikerroksen (edelleenkään ei näkyvässä paikassa/pintapelleissa)
5. Auto on väriltään valkoinen joten sinkkimaalin päälle valkoinen Vasaralakka(ei myöskään hengitä)..
-Pitäsi kestää kulutusta ja lähellä auton oikeaa väriä vaikkakaan ei ole vieläkään näkyvässä paikassa
Siinäpä toimintasuunnitelma.
mitään erillisiä lakkoja tms. ei ole tarkoituksena käyttää.
On näitä ennenkin duunailtu, mutta ajattelinpa kysellä muiden mielipiteitä ja seikkoja joita voisi,pitäisi tai kannattaisi ottaa vielä em. lisäksi huomioon.
Ainiin.
Jos mahdollisesti kävisi niin etten jostain saisi jotain pientä ruostepilkkua pois niin millähän kemikaalilla se lähtisi?
Onhan noita kaikenlaisia aineita, mutta onko jokin ihan oikeasti toimiva ratkaisu.
Jotain ruosteenmuunninta katsellut , mutta hiukan skeptisesti suhtaudun moiseen..
Kokemuksia kehiin ja mielipiteitä kuunnellaan mielellään.
Autoa tehdään itselle joten oikoteitä onneen ei käytetä
Eli autossa pientä pintaruostetta EI näkyvissä paikossa.
Mahdollisuutta hiekkapuhallukseen ei ole eikä välttämättä ole tarpeenkaan.
Eli tämänlainen toimintasuunnitelma mielessä:
1. Ruosteet hiomalla pois mm. erilaisilla teräsharjalaikoilla
2. Käsiteltävän pinnan puhdistus tinnerillä
3. Kun pinta on puhdas ja ruosteet on saatu pois, sinkkimaalia(ei hengitä) päälle (pensselillä levitettävä mastonin harmaa zink182)
4. Ehkä hiukan hiomista saadakseni tasaisemmaksi tuon sinkkimaalikerroksen (edelleenkään ei näkyvässä paikassa/pintapelleissa)
5. Auto on väriltään valkoinen joten sinkkimaalin päälle valkoinen Vasaralakka(ei myöskään hengitä)..
-Pitäsi kestää kulutusta ja lähellä auton oikeaa väriä vaikkakaan ei ole vieläkään näkyvässä paikassa
Siinäpä toimintasuunnitelma.
mitään erillisiä lakkoja tms. ei ole tarkoituksena käyttää.
On näitä ennenkin duunailtu, mutta ajattelinpa kysellä muiden mielipiteitä ja seikkoja joita voisi,pitäisi tai kannattaisi ottaa vielä em. lisäksi huomioon.
Ainiin.
Jos mahdollisesti kävisi niin etten jostain saisi jotain pientä ruostepilkkua pois niin millähän kemikaalilla se lähtisi?
Onhan noita kaikenlaisia aineita, mutta onko jokin ihan oikeasti toimiva ratkaisu.
Jotain ruosteenmuunninta katsellut , mutta hiukan skeptisesti suhtaudun moiseen..
Kokemuksia kehiin ja mielipiteitä kuunnellaan mielellään.
Autoa tehdään itselle joten oikoteitä onneen ei käytetä
Comment