Olen kiinnostunut driftingin aloittamisesta ja ajatuksena olisi laittaa minun e34 535i ensi kesäksi sellaiseen kuntoon että mutkat taittuisivat tyylikkäästi. Hankittuna on alustasarja ja konehuoneen poikkituki ja sitä ajattelin kysellä että mitä kannattaisi vaihdella samalla kun tuon alustasarjan tonne alle heittää!? Esim. puslia sun muuta? Ohjauskulmaahan saisi mielellään tulla lisää niin mikä tuohon auttaisi? Muitakin ideoita otetaan mielellään vastaan!!!! Myös kiinnostaisi kevyet vanteet...onko kellään tietoa näyttävistä 17" tai 18" sellaisista? Kiitoksia jo etukäteen.........
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä muutoksia autoon driftinkiä varten?
Collapse
X
-
Originally posted by zim,zimmer-my beamer View PostOlen kiinnostunut driftingin aloittamisesta ja ajatuksena olisi laittaa minun e34 535i ensi kesäksi sellaiseen kuntoon että mutkat taittuisivat tyylikkäästi. Hankittuna on alustasarja ja konehuoneen poikkituki ja sitä ajattelin kysellä että mitä kannattaisi vaihdella samalla kun tuon alustasarjan tonne alle heittää!? Esim. puslia sun muuta? Ohjauskulmaahan saisi mielellään tulla lisää niin mikä tuohon auttaisi? Muitakin ideoita otetaan mielellään vastaan!!!! Myös kiinnostaisi kevyet vanteet...onko kellään tietoa näyttävistä 17" tai 18" sellaisista? Kiitoksia jo etukäteen.........
-
-
Originally posted by zim,zimmer-my beamer View PostOhjauskulmaahan saisi mielellään tulla lisää
Suurimman parannuksen varmaan saat kun poistat ackermanin. Tunnetaan myös nimellä tasakääntö. Uusimmassa VM:ssä on hyvä selitys aiheesta. Myös netti tuntee kyseisen asian.
Comment
-
-
Originally posted by tonnikala View PostKerro toki mitä tarkoitat ohjauskulmalla.
Suurimman parannuksen varmaan saat kun poistat ackermanin. Tunnetaan myös nimellä tasakääntö. Uusimmassa VM:ssä on hyvä selitys aiheesta. Myös netti tuntee kyseisen asian.635csia -82, 535da m-sport -07, 530da m-sport -02, 325 cab -94, 535ia 3,7l ac schnitzer-technic -90, 535i -88
Comment
-
-
Asiansa osaava kuski, lukkoperä, +250hv. Muuta et tarvi.E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
heh, kukaan ei ole seppä syntyessään!!!!! Jostakin on aloitettava ja jos joku on nähnyt sellaisen videon kuin Best Motoring - Drift Bible niin tietää että ei tota tehoa tarvi olla 250+ kun videossa "drift King" vetää 130hp corollalla todella nätisti.......kun tarpeeksi kovaa uskaltaa mutkaan tulla niin auto lähtee jo itestään meneen sivuttain....ei sitten enään tarvitse muuta kuin hallita se läpi mutkan....harjoitus tekee mestarin........
635csia -82, 535da m-sport -07, 530da m-sport -02, 325 cab -94, 535ia 3,7l ac schnitzer-technic -90, 535i -88
Comment
-
-
Originally posted by zim,zimmer-my beamer View Postheh, kukaan ei ole seppä syntyessään!!!!! Jostakin on aloitettava ja jos joku on nähnyt sellaisen videon kuin Best Motoring - Drift Bible niin tietää että ei tota tehoa tarvi olla 250+ kun videossa "drift King" vetää 130hp corollalla todella nätisti.......kun tarpeeksi kovaa uskaltaa mutkaan tulla niin auto lähtee jo itestään meneen sivuttain....ei sitten enään tarvitse muuta kuin hallita se läpi mutkan....harjoitus tekee mestarin........
Ja kyllä sillä tehokkaalla autolla saadaan ne siistimmät sladit, kun miettii, että arvosteluperusteina käytetään luiston kulmaa, pituutta ja radan käyttöä + sitä savuakin pitäisi saada hiukan aikaiseksi"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Kiitokia neuvoista. Tottahan tuo on että teho on tietysti aina plussaa mutta köyhänä opiskelijana saa yrittää tehdä parhaansa sillä kalustolla mikä on ja siihen tekemillä suht halvoilla muutoksilla.....jostakin on aloitettava ja jos tuo tuntuu sujuvan niin ehkä sitä tulevaisuudessa on mahdollista sekä rahallisesti että ajallisesti panosta enempi..........635csia -82, 535da m-sport -07, 530da m-sport -02, 325 cab -94, 535ia 3,7l ac schnitzer-technic -90, 535i -88
Comment
-
-
Last edited by zanta; 24-06-2013, 00:58.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostKannattaa hommata paksu takavakaaja ja jäykät jouset taakse, sitten vain lukkoperä ja autoon kunnon penkit joissa pysyy kyydissä.325i -93 E36
Comment
-
-
Originally posted by JanisHell View PostKuulostaa aika äkkipikaselta perän suhtee, ton auton asetukset. Mitä jäykempi alusta, sitä vaikeemmin hallittavissa pitkässä luisussa.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostNo niin ne kehuskelivat tuolla tapahtumissa kun tuli kesä pyörittyä.. ja eipä ne paljoa kyllä perästä keikkunu, tieten sen saa iskareillakin jäykäksi..Last edited by JanisHell; 23-11-2006, 17:27.325i -93 E36
Comment
-
Comment