Juu, onhan tossa perää mutta on suuri ero aloittelevan katudriftaajan ja ammattimaisen ratadriftaajan välillä! Kuten jo aiemmin mainitsin niin ens alkuun voi rupee harjottelen ja kokeileen miltä tuntuu ja miten sujuu...
En nyt ole ajatellut ensi kesänä mitään pitkiä, täydellisiä, ykköspokaalin vieviä sivuluisuja vetää vaan tuolla landella vedellä mutkat läpi sivuttain ja sitten kun tullaan ne mutkat läpi sitä vauhtia että pellolle mennään niin silloin tietää miten kovaa voi niihin mutkiin tulla. Sit lähden alastarolle pokkaamaan ton vuoden drift king-tittelin!!!![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Nojoo, mutta kuten tuo aito "drift king" keitchi mikälie on kertonut niin hän aloitti driftaamisen silleen että alla oli joka kulmassa eri rengasmerkkiä ja nuo "täydelliset alustansäädöt" hän sai aikaiseksi katkaisemalla vakiojouset lyhyemmiksi!!!! Että jos nyt tuolla kw:llä tossa aloitellaan alustana niin eiköhän lähtökohta nyt ole jotakuinkin ok!!!
Ja joku kyselin renkaiden rahoituksen onnistumisesta! No, kuluneita renkaita saa esimerkiksi rengasfirmoista ilmaiseksi ( jos ei aina niin erittäin halvalla ainakin ) ja sitten vaan pyörittelemään!! Eihän sitä tarvi olla alla ne "ykkös" renkaat/vanteet takana silloin kun meinaa oikein kunnolla pistää kulumaan. Heittää alle jotkut halvat 15-16 tuumaset ja sitten on ilo irti..riittää meinaan nuo n.230 pollee siin vaihes aika hyvin vaikka auto onkin raskas!!!!
Itelläkin tekisi mieli talviliukkaille leikkimään mutta tulee turhan kalliiksi pitää auto rekisterissä, pulittaa bensoista sekä hankkia talvirenkaat!!! Menee mielummin rahat opiskelijaelämään....(sedu koskisen taskuun)...
En nyt ole ajatellut ensi kesänä mitään pitkiä, täydellisiä, ykköspokaalin vieviä sivuluisuja vetää vaan tuolla landella vedellä mutkat läpi sivuttain ja sitten kun tullaan ne mutkat läpi sitä vauhtia että pellolle mennään niin silloin tietää miten kovaa voi niihin mutkiin tulla. Sit lähden alastarolle pokkaamaan ton vuoden drift king-tittelin!!!
![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Nojoo, mutta kuten tuo aito "drift king" keitchi mikälie on kertonut niin hän aloitti driftaamisen silleen että alla oli joka kulmassa eri rengasmerkkiä ja nuo "täydelliset alustansäädöt" hän sai aikaiseksi katkaisemalla vakiojouset lyhyemmiksi!!!! Että jos nyt tuolla kw:llä tossa aloitellaan alustana niin eiköhän lähtökohta nyt ole jotakuinkin ok!!!
Ja joku kyselin renkaiden rahoituksen onnistumisesta! No, kuluneita renkaita saa esimerkiksi rengasfirmoista ilmaiseksi ( jos ei aina niin erittäin halvalla ainakin ) ja sitten vaan pyörittelemään!! Eihän sitä tarvi olla alla ne "ykkös" renkaat/vanteet takana silloin kun meinaa oikein kunnolla pistää kulumaan. Heittää alle jotkut halvat 15-16 tuumaset ja sitten on ilo irti..riittää meinaan nuo n.230 pollee siin vaihes aika hyvin vaikka auto onkin raskas!!!!
Itelläkin tekisi mieli talviliukkaille leikkimään mutta tulee turhan kalliiksi pitää auto rekisterissä, pulittaa bensoista sekä hankkia talvirenkaat!!! Menee mielummin rahat opiskelijaelämään....(sedu koskisen taskuun)...
Comment