Announcement

Collapse
No announcement yet.

auto haisee.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • guggel
    Newbiemmer
    • Oct 2006
    • 15

auto haisee.....

palaneelle kumille, ainakin märällä kelillä... kuivasta en tiedä, kun ei oo kuivia kelejä ollut sinä aikana kun oon omistanu ton auton... paikka on jotakuinkin selvillä, eli kuskin puolen takarenkaan luota jostain se katku tulee!!! Voisin ite veikata että jos putkesta jostain...?
    Kellään muulla tätä ongelmaa? vai onko kyseessä ominaisuus, eikä vika?

Ja ei, rengas ei kahnaa mistään.

Niin, siis kyseessä on BMW E36 316i -92 sedan
    Last edited by guggel; 29-11-2006, 13:18.
    Jos minulta kysytään, niin suosittelen kysymään joltain muulta, että keltä vois kysyä..
  • Autobahnboy
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 400
    • Espoo

Oisin voinu veikata että oot polttanu rengasta aina vahingossa sadekelillä mut ei taida kyetä 316 siihen ?

Laahaako takajarru? Ottaako putkeen kiinni tukikumit tai muut härpäkkeet siitä ympäriltä. Haiseeko vain ajon jälkeen vai myös heti käynnistyksen yhteydessä tyhjäkäynnillä?

Comment

• Bemu500
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2005
      • 2992
      • INvaLA

Ettei ois palaneen öljyn katku? Itellä oli venakopan tiiviste entinen niin aina kun vähä reilummin polkas niin alko käry haiseen..

edit. Tää on tätä mun luetun ymmärtämistä. Luin että eturenkaan luota. Kokeile sylkäistä tai nakkaa muutama pisara vettä jarruihin ajon jälkeen. Jos et pahemmin oo jarrutellu ja sihahtaa silti niin jarrut laahaa. Ja voihan se laakeriki olla mutta luulis et pitäis ääntä.
      Last edited by Bemu500; 29-11-2006, 19:04.
      -Official member of BTCF-Sauna team-

e91 325i -06

Comment

• _Bemari_
        Bimmer Rookie
        • Apr 2003
        • 28
        • Ylitornio/Tornio

voiko tossa olla sitä vikaa, että jos takajousi poikki niin se jousi pääsee osumaan vetoakselin suojakumiin...?
        Myydään Bmw 323 iA -84!
        ------------
        316i -89
        518i -85
        316 -84
        316 -85

Comment

• kuukankorpi
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2004
          • 634

Kyllä todennäköisesti jarru(t) laahaa,kokeileppas heittää pieni lenkki jossa et paljon jarruttele ja koita sitten kuinka kuumat jarrut on.Mut varo ettet polta näppejäs.

Comment

• guggel
            Newbiemmer
            • Oct 2006
            • 15

öö.... Eilen illalla kävin semmosen "pikatarkistuksen" läpi.. Ei ota mitkään kumit minnee kiinni, ei kahnaa jarrut, koska rullaa niin pirun hyvin ja ei kyllä paljoa lämmittänyt näppejäkään, ei ole jousi poikki.... mut semmosen asian löysin, mikä luultavasti vaikuttaa asiaan aikalailla paljon: takapöntössä kun on se panta.. Se on poikki ja pantu reikänauhalla alkuperäsistä kiinnikkeistä sillee kiinni, että on pujotettu sieltä kumien rei'istä läpi ja vetästy pultti-mutteri patentilla kiinni.. (tai sitte asia vaan on näin että haluan uskoa, että vika on siinä), mutta muuta kun en nyt löytäny pimeessä...

Eikä muutes oo öljyn katku.. reippaana poikana ,ku auto oli tyhäkäynnillä, ni kärsä vaan ulostulon hollille ja kaveri kaasua painamaan.. ei haise eikä syö öljyä, vaikkakin alkaa jo 300tkm olla tosiasia!
            Last edited by guggel; 30-11-2006, 08:10.
            Jos minulta kysytään, niin suosittelen kysymään joltain muulta, että keltä vois kysyä..

Comment

• jon1
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2006
              • 270
              • Tampere

Mulla on kans kyseisellä koneella varustettu auto ja oon kans alkanu ihmetteleen kun sadekelillä haisee palanu kumi kun nousee autosta. En oo vielä itekkään paikantanu että mistä se oikeen tulee.

Comment

• guggel
                Newbiemmer
                • Oct 2006
                • 15

Originally posted by jon1 View Post
                Mulla on kans kyseisellä koneella varustettu auto ja oon kans alkanu ihmetteleen kun sadekelillä haisee palanu kumi kun nousee autosta. En oo vielä itekkään paikantanu että mistä se oikeen tulee.

niinpä... ihme juttu?!?! Ei se tosin ajoon oo vaikuttanu millään tavalla, mut kyllä mua ainakin vähä niiku hävettää... kiva mennä johonki parkkihalliin.. (mut jos ne vaikka aattelis, että taitaapi olla tehoa kun on kumi palanu... )

Comment

• Juhis
                  BTCF Honorary Member
                  • Jul 2002
                  • 19175
                  • -

Ei kai pakoputken takavaimennin kärvennä jotain muovia? Esim. takapuskurin helmaa? Tai joku muovipussi sulanut pakoputkeen kiinni?
                  All good things come to those who wait.

Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

Sound Factory Bar & Nightclub

Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

Comment

• jon1
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2006
                    • 270
                    • Tampere

Pönttö on kyllä aika lähellä puskuria että vois hyvin olettaa että olis siitä mutta miten se voi olla vaan sateella/ märällä :O

Comment

• Jantunen
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2002
                      • 251
                      • Mustasaari

Märästä asfaltista lentää takapöntön päälle kumi"pölyä" Itse ihmetellyt joskus samaa enkä muuta ole keksinyt...

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎