Auto on -96 320 farmari 2-litran koneella. Toiminut täsin moitteettomasti aiemmin, mutta... Aamulla pesin sen tuossa pihalla harjalla ja letkulla huuhtelin. Sitten n. tunnin kuluttua olin lähdössä ajamaan ja menin starttaamaan... Kerran hörähti heti alkuun, mutta sen jälkeen ei mitään. Eli nyt starttaa hyvin, mutta ei vaan sytytä(?)! Startilla pyörittää ihan hyvin, mutta ei ole mitään muuta eloa. Merkkivalotkaan ei herjaa mitään.
Kaiken kukkuraksi olen n. 100 kilometrin päässä kaupungista käymässä, eli ei huoltokaan ole ihan lähellä.
Mitä voisin tehdä näin alkuun itse? Olisko joku sulake, tai kosteutta päässyt jonnekin? Laitoin auton nyt roikkaan, että jos enimmät kosteudet häviäisi.
Mitenkäs sitten kun se nyt on tod.näk. kastellut tulpat ja työntää katalysaattoriin bensaa... Vai onko se edes mahdollista?
Kaiken kukkuraksi olen n. 100 kilometrin päässä kaupungista käymässä, eli ei huoltokaan ole ihan lähellä.
Mitä voisin tehdä näin alkuun itse? Olisko joku sulake, tai kosteutta päässyt jonnekin? Laitoin auton nyt roikkaan, että jos enimmät kosteudet häviäisi.
Mitenkäs sitten kun se nyt on tod.näk. kastellut tulpat ja työntää katalysaattoriin bensaa... Vai onko se edes mahdollista?
Comment