Mielessä E 36 M3:n (v. 94 ja 3.0 kone siis) ilahduttaminen hiilikuituisella airboxilla.
Yleensä tietääkseni tehdään moottoriohjaukseen muutos, jolla ilmamäärämittari jätetään myös pois ja ohjaus otetaan läppärungojen asentoanturilta.
Kokemukset/kysymyksiä teemaan:
1. voiko normaalin ECUn chipin muuttaa toimimaan kunnolla näin ?
2. kuka osaa tehdä ja miten on toiminut?
3. onko lopullinen ratkaisu kuitenkin ohjelmoitava ruisku & dynosäätö?
4. parasta luopua ajoissa, jotta rahaa riittää myös ajeluun.
Aiheena aika kinkkinen, koska imuvanoksen ohjaus teettää töitä sekä chipissä että uudessa moottoriohjauksessa. Tosimiehet kai lukitsevat Vanoksen?
Eli koneneita kuunnellaan...
Kiitos
Yleensä tietääkseni tehdään moottoriohjaukseen muutos, jolla ilmamäärämittari jätetään myös pois ja ohjaus otetaan läppärungojen asentoanturilta.
Kokemukset/kysymyksiä teemaan:
1. voiko normaalin ECUn chipin muuttaa toimimaan kunnolla näin ?
2. kuka osaa tehdä ja miten on toiminut?
3. onko lopullinen ratkaisu kuitenkin ohjelmoitava ruisku & dynosäätö?
4. parasta luopua ajoissa, jotta rahaa riittää myös ajeluun.
Aiheena aika kinkkinen, koska imuvanoksen ohjaus teettää töitä sekä chipissä että uudessa moottoriohjauksessa. Tosimiehet kai lukitsevat Vanoksen?
Eli koneneita kuunnellaan...
Kiitos
Comment