tänään oli se joku päivä. Toinen anturin piuhoista poikki. Sen verrran hankalassa paikassa ettei päässy vaihtamaan pelkän tunkin varassa.
Nyt voi keskittyä olennaiseen Ku ei ollu tuon isompi vika.
Dodii.. Uusi piuha juotettu kiinni ja mittari toimii.
Ei ollu iso vika.
Onkos mullakin sama anturi vika, kun välillä mittaristosta menee kaikki mittarit nollille ja palaa taas normaaliin. Välillä tekee enemmän tätä häiriöö ja joinain päivinä ei taas ollenkaan. Olikohan tarpeeks sekavasti selitetty...
Nyt: E60 535d m-sport
ennen: Bmw E46 330d m-sport II -05
samaa vikaa täällä etä mittarit menee nollaan ja palaa sitten normaaliksi.. joskus tekee tuota usein ja joskus saattaa mennä monta päivää ettei vikaa ilmene..
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Käytetääns tätä vanhaa topicia niin ei tule uutta tehtyä. Eli omassa E34 524TDssä nopeusmittari ja kulutusmittari sekoilee. Ihan ku nopeusmittari ei pysyisi "vauhdin perässä" vaan näyttää n.10km liian vähän kiihdytyksessä ja sitten hiljalleen kipuaa likemmäs oikeaa vauhtia, ja sitten jarrutuksissa näyttää liikaa nopeutta. Kulutusmittari taasen näyttää että tasanopeudella kuluisi 25l per satku ja siitä kun ottaa lisää vauhtia niin koko neula häviää runtupuntarin taakse.
Oisko tähänkin lääke että perämurikasta anturi irti, ja happea sille?
I. BMW E30 320i
II. Lada 2107 1700i
III.BMW E36 325i
IV. BMW E34 524TD
-Deus Ex Machina-
Comment