Näin se eteni..
1. Käynnistys lämpimänä hankalaa. Sammutuksen jälkeen auto siis ensin lupaa käynnistyä, mutta hörrps ja koshh. Sitten odotusta n.10min, jonka jälkeen yes!! Matka jatkuu.
päiviä..
2. Tyhjäkäynti hieman epäil..kyseenalaista. Herkkäjalan saapuminen ja toivo paremmasta 0-kierroskohdan? ylityksestä syntyi. Auto siis pyrki sammuttamaan itseään jos painoi pedaalia hiemankin ylinpakalla. Korttikin vinossa, niin hörps..humm. Riita auton kanssa? Köyhä kuljettaja?!
päiviä..
3. Auto erittää stressihormonia ja häiriökäyttäytyminen suurentuu. Tulpat vaihdetaan pakkasessa ja käydään koekierroksella. Sama 0-tyyppi kaasujalkansa kanssa. Tälläkertaa auto sanoo hömm.?? Auto takaisin pihaan. Aamulla. Auto on aloittanut lomansa. Tutkija saapuu tönimään autoa ja tutkimaan omituista kapistusta, johon 1. ei ole rahaa laittaa varaosia. 2. ei ole intoa olla pakkassäässä. 3. Pitäis tajuta. 4. Ei huvita. Totuudesta huolimatta Tutkija tajuaa, että kipinä kyl toimii., bensa haisee, kone sahaa startatessa, "järrjärrjärrrhumm(?)humm?!. Joo. (humm?)...järrjärrjärr". Pyörittää hyvin ja toisinaan "hurh!" lupailee, mutta ei käynnisty. Akkua on ladattu ahkerasti, jos vaikka ihme! amen! Mutta turhaan..
Korjattu:
Tulpat vaihdettu
Ilmanputsariboxin L mallinen kumiputki hyvin korjattu.
Epäilykset:
Akku vanha, eikä täytenäkään yllä paljon 12.2V yli. Jaksaa pyörittää kivasti, mutta? Onko sittenkään ongelma tuossa akussa. Ehkä ei?
Bensa. Bensaa oli suht vähän, jota kyllä lisättiin 10litraa. Auto hitusen kallellaan. Mitenhän tankin lumpeet olikaan ojassa. Lisään vielä 15litraa rahamiehen saavuttua. Varmasti 98 bensa ois tässä jo pop.
Huoltosuunnitelma:
Kotijumppaa, Kotiviintä, Lähes arktisia olosuhteita, Lepoa, Musaa hiljaisella, Ruokaa rahamiehen safkoilla., ja haaveita paremmasta naisesta.
BMW 730Ai 1989 E32 M30/M30.
1. Käynnistys lämpimänä hankalaa. Sammutuksen jälkeen auto siis ensin lupaa käynnistyä, mutta hörrps ja koshh. Sitten odotusta n.10min, jonka jälkeen yes!! Matka jatkuu.
päiviä..
2. Tyhjäkäynti hieman epäil..kyseenalaista. Herkkäjalan saapuminen ja toivo paremmasta 0-kierroskohdan? ylityksestä syntyi. Auto siis pyrki sammuttamaan itseään jos painoi pedaalia hiemankin ylinpakalla. Korttikin vinossa, niin hörps..humm. Riita auton kanssa? Köyhä kuljettaja?!
päiviä..
3. Auto erittää stressihormonia ja häiriökäyttäytyminen suurentuu. Tulpat vaihdetaan pakkasessa ja käydään koekierroksella. Sama 0-tyyppi kaasujalkansa kanssa. Tälläkertaa auto sanoo hömm.?? Auto takaisin pihaan. Aamulla. Auto on aloittanut lomansa. Tutkija saapuu tönimään autoa ja tutkimaan omituista kapistusta, johon 1. ei ole rahaa laittaa varaosia. 2. ei ole intoa olla pakkassäässä. 3. Pitäis tajuta. 4. Ei huvita. Totuudesta huolimatta Tutkija tajuaa, että kipinä kyl toimii., bensa haisee, kone sahaa startatessa, "järrjärrjärrrhumm(?)humm?!. Joo. (humm?)...järrjärrjärr". Pyörittää hyvin ja toisinaan "hurh!" lupailee, mutta ei käynnisty. Akkua on ladattu ahkerasti, jos vaikka ihme! amen! Mutta turhaan..
Korjattu:
Tulpat vaihdettu
Ilmanputsariboxin L mallinen kumiputki hyvin korjattu.
Epäilykset:
Akku vanha, eikä täytenäkään yllä paljon 12.2V yli. Jaksaa pyörittää kivasti, mutta? Onko sittenkään ongelma tuossa akussa. Ehkä ei?
Bensa. Bensaa oli suht vähän, jota kyllä lisättiin 10litraa. Auto hitusen kallellaan. Mitenhän tankin lumpeet olikaan ojassa. Lisään vielä 15litraa rahamiehen saavuttua. Varmasti 98 bensa ois tässä jo pop.
Huoltosuunnitelma:
Kotijumppaa, Kotiviintä, Lähes arktisia olosuhteita, Lepoa, Musaa hiljaisella, Ruokaa rahamiehen safkoilla., ja haaveita paremmasta naisesta.
BMW 730Ai 1989 E32 M30/M30.
Comment