no nuo lastut ja nokat tiedetään onko jotain muuta konstia
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325:sen 12v virittäminen antakaa vinkkejä
Collapse
X
-
Kokemuksesta voin sanoa ettei m20b25:n helpolla saa vaparina lisää möykkyä= kansi lievästi modifioitu+284/272 nokka ajoitettuna valmistajan arvoihin+peltisatsi ja putkisto by Martelius + boksissa lastu ja tuloksena huimat +5hp ja +14nm.
Jarrussa kävin Häkkisellä Turussa eli kyseessä on vieläpä erittäin tarkka penkki. Jotkut autot ovat menettäneet siinä 30-40hp että löytyy noita optimistisempiakin penkkejä.(Olis kai tarvinnu käydä sellasessa )
Pieni "lohtu" tässä oli kuitenkin se että vastaavanlaiset kokoonpanot on ollu yhtä tehottomia.
Tolla nokalla vääntökäyrä on hiukan vittumainen 2000-3500rpm on 190-200nm ja 3500-4000 välillä vääntö nousee 240nm ja alkaa tippumaan 5200 jälkeen.
Odotukset oli hieman korkeammalla mut alas tultiin rytinällä. Täytyy tutkiskella asiaa inspiraation pikkuhiljaa palaillessa jos vaikka jossain olis heppoja piilossa. Tossa jo vakio ilmanputsaria hieman muuttelin ja tuntuu et kulku hieman parani ainakin soppamittari viestittää et käy hieman laihemmalla kuin ennen.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
会社概要 株式会社 タテック(TATECH CO.,LTD. ) 代表取締役社長 舘山 利幸 資本金 300万円 取引銀行 常陽銀行 神立支店 その他 土浦商工会議所会員BMW 520d 2008
www.pocum.com
Comment
-
-
niin millanen lastu siellä boksissa..? säätäminen on kaiken a&oTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by Suutariniin millanen lastu siellä boksissa..? säätäminen on kaiken a&o
Tuntuu vaan ettei toi paska hengitä tarpeex, oon miettiny lyhyemmän imusarjan duunaamista. Mut sit taas alakierrosten ominaisuudet kärsii.
Hetken kokeilin b35:n läppärunkoa ja ilmamittaria, kulki hieman paremmin mut mahdoton saada toimimaan kylmänä sivistyneesti. Ohjemoitava ruutta auttais tähänkin vaivaan.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
Joku vois koittaa millanen vaikutus olis jos pistää läppärungot.
Noikin on käynyt mielessä. Luulisin että tossa koneessa suurin kuristaja on itse ruisku.
Itse harkitsin jopa kaasareita. Mutta sen jälkeen sais varautua +20l kulutukseen.
Yhessä nimeltämainitsemattomassa serkun autossa meinaan k-jetti vaihtu tupliin ero oli +40hp. Tosin kulutus on nyt 18l/100km- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Tossa kävi justii yks tyyppi ostelemassa osia.
Kerto ajavansa historik luokaa.
Koneena oli juuri m20b25 motronicilla.
Sitä oli viritetty laittamalla isooo kartio suodatin ja bensanpaneen säädin. Muuten kone vakio. Sitten penkkiin säätämään. Tehoa oli irronnu 165hp takapyöriltä.
Ei paskemmin.
Aika halpoja heppoja: Kartiosuodatin ~80€ bensanpaineensäädin ~100€
ja penkitys/säätö 70€. Yhteensä 250€ ja 28hp lisää- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
325
ei toi ceekoon teholukema miltään huonolta kuulosta,ku lueskelee uutta total bemun lehtee,siel oli muistaakseni huonoimmast kolkaksfemmast pienillä muutoksilla penkitetty kokonaiset 155 hummaa...ja eikö se mennyt näin että viritys on onnistunut,jos ei koneen tehot nyt paljoo laske... 8) 8) 8)-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment
-
-
Re: 325
Originally posted by tepabmwei toi ceekoon teholukema miltään huonolta kuulosta,ku lueskelee uutta total bemun lehtee,siel oli muistaakseni huonoimmast kolkaksfemmast pienillä muutoksilla penkitetty kokonaiset 155 hummaa...ja eikö se mennyt näin että viritys on onnistunut,jos ei koneen tehot nyt paljoo laske... 8) 8) 8)
vakio 171hp on koneelta. eli jotain 140hp takapyöriltä- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Re: 325
Originally posted by Wittu_jooOriginally posted by tepabmwei toi ceekoon teholukema miltään huonolta kuulosta,ku lueskelee uutta total bemun lehtee,siel oli muistaakseni huonoimmast kolkaksfemmast pienillä muutoksilla penkitetty kokonaiset 155 hummaa...ja eikö se mennyt näin että viritys on onnistunut,jos ei koneen tehot nyt paljoo laske... 8) 8) 8)
vakio 171hp on koneelta. eli jotain 140hp takapyöriltä“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
ahdin määrää tahdin. ei tähän ole enään lisättävää. teet koko koneen uusiks ja ahtimella niin alkaa liikkua. olihan tässä viimesyksynä jollain myynnissä sleeper henkinen 325 mosselman josta oli kaivettu jotai 500hp 600nm luokkaa tehoa.löyty hestecit sun muut härvelit.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Comment