Tuolla myynti palstalla on 2 kaveria jotka myy teholastuja. Kummankohan lastut on parempia vai onko juuri mitään eroa? Tulis 325i e30 autoon.
Kumpi lastu?
Collapse
X
-
No niin... Onkohan kellään läväyttää pöytään dynolappua ennen ja jälkeen lastun asennusta? Miten persedynolla, onko minkälaista vaikutusta m20b25 koneessa? Entäs toi että kulutus tippuu 0.5- 1l/100km?Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Comment
-
Persdynon vaikutukset jääkin sinne. Eli eipä erikoista, ehkä se pikkasen paremmin vääntää alakierroksilta. Uskon kanssa että kulutus on saattanut jonkun desin tippua. Poistaahan se kierrosrajoittimen, mutta eipä sillä m20 koneessa mitään hyötyä ole, rikkoo vain paikat jos kierrättää yli 6500 r/min.Originally posted by HSuomi View PostNo niin... Onkohan kellään läväyttää pöytään dynolappua ennen ja jälkeen lastun asennusta? Miten persedynolla, onko minkälaista vaikutusta m20b25 koneessa? Entäs toi että kulutus tippuu 0.5- 1l/100km?
Tuossa threadissa on tuo Luntin tekemä testaus, jossa tulokset näkee, eli 1000-3000 r/min on eroja, mutta sen jälkeen ei. --->http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=15340
EDIT: Taisi tuo testaus olla m50 koneella, mutta uskon että m20 koneessa on samanlaiset vaikutukset.Last edited by Harri G; 25-01-2007, 13:29.E39 ja E91
Comment
-
Mulla ois yksi ylimääräinen Brenneriltä ostettu lastu 325i:hin . -153 loppuinen 40€....Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
Comment
Comment