Announcement

Collapse
No announcement yet.

318tds

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • msjn
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 76

318tds

Eli kyse on siis 318tds farkusta vm98. Millainen tuo moottori on? Mitä mahtaa olla tehoja? Kiitollinen olisin tiedoista! Hieman edullisempi kuin 325tds....:think
  • joni_wt
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 3627
    • Yka

Tuossahan on vakiona tehoja sen 90 heposta ja 190nm vääntöä. Vakio kunnossa ei mikään älytön tykki, mutta tuskin sitä haetkaan...? Itse lastutin melkein saman tien, ostettuani. Tehojen pitäisi olla nyt 115 hp ja 235nm, muuttui joka tapauksessa heti kerta heitolla.

Kone on varmasti kestävä, kansikaan ei pitäisi olla niin herkkä paikka kuin 6-koneisessa. Mutta tähän pätee juurikin samat säännöt kuin isoonkin turbodieseliin, ei poljeta kylmänä, eikä sammuteta saman tien ajon jälkeen.

Itse olen ihan tykännyt, soveltunut hyvin siihen käyttöön mihin se itsellä tuli : eli talvirassi. Kone ei ole antanut mitään merkkiä vioista. Halpa ajaa, lastun jälkeen on keskikulutus ollut jotain 5,5 litran luokkaa.
    e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

Comment

• msjn
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 76

318tds

Kiitosta. Työ autoksi ajattelin tollaista ja uskoisin että ehdin noillakin paukuilla! Pitänee alkaa ettii sopivaa...

Comment

• joni_wt
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2004
        • 3627
        • Yka

Originally posted by msjn View Post
        Kiitosta. Työ autoksi ajattelin tollaista ja uskoisin että ehdin noillakin paukuilla! Pitänee alkaa ettii sopivaa...
        jos et kaukana ylivieskasta asustele niin tuu kattomaan tuota minun autoa, on myös myytävänä
        e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎