No nyt odottaisi tuollaiset Style 42:t kiillottamista. Miten kannattaisi lähteä huulen lakkaa irrottelemaan? Sorvi tai rengas kiinni taka-askelille pyörimään on ne vaihtoehdot, jolla työtä olisi tarkoitus avittaa. Onko siis santapaperi paras vaihtoehto vai onko noissa alkuperäisissä vanteissa niin paksut lakat, että maalinpoistoaineella pitää aloitella? Ja tuollaista lopputulosta olisi tarkoitus yrittää:
Miten huulista lakka pois?
Collapse
X
-
Originally posted by aosbmw View PostMaalinpoisto aineella esim. nitro mors vihreä purkki.
Eka tuolla nitro morssilla ja sen jälkeen riippuen vanteen kunnosta hapettumien/naarmujen syvyydestä mahdollisimman hienolla paperilla.
Voihan ne vetää vaikka neekerintukalla mutta sen jälkeen on melkoinen työmaa saada ne tasaiseksi ja kiiltämään.Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
Comment
-
-
Originally posted by E36-coupe View PostKyllä kannattaa todella varovasti hialtaa sitä pintaa ennen maalinpoistoa..Säästyt siltä moneen kertaan poistoaineen levittelyltä..Siis ihan herkästi pinnasta..ei hankaamalla. Vaikuttaa paremmin kun aine pääsee hieman syvemmälle..
Itse vedin sellaisella todella terväksi teroitetulla meisselillä naarmuja lakkaan toimi selvästi nopeammin maalinpoistoaine, tietenkin pitää varoa naarmuttamasta itse vannetta, tekee tosiaan vain itselleen lisää työtä.Olli.
Comment
-
-
Sitte ku alottelee vesihiomapaperilla hiomista, ni kannattaa tosiaan alottaa mahdollisimman hienolla paperilla. On aivan turha alottaa jollain 80 tai 120 karkeudella ja tehdä vaan perkeleesti turhia naarmuja vanteen reunaan. Paljon helpompi kiillotella kun ei ole niin paljon naarmuja poistettavana. Tietysti hiomapaperin aloituskarkeus riippuu myös pitkälti vanteen reunan kunnosta.
Comment
-
-
Originally posted by JTMD View Postjoo... autoglym on kyllä maalipintavahojensa kanssa aika kyseenalaista kamaa...
Epäilen siis toimintaa tuossakin aineessa.
Maalipintavahoissa kiilto kun ei kauaa pysy
Se kyllä toimii jos haluaa EI lakatut alumiinipinnat kiiltämää.Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Comment