nyt on 2,2i turbo vehkeen kanssa tapeltu 2 viikkoa
asentelin kiertokangen laakerit eilen ja lähdin päästelemään niin toimi kuin unelma sen 5km mitä tuossa päästelin mutta sitten teki taas sen minkä aikasemminkin!!
eli survo öljut jostain välistä pihalle ja aloitti kiertikangen laakereiden naputuksen
voiko olla että ahdin antaa niin paljon painetta oljytilaan että rikkoo alakerran laakerit ja paiskaa väkisin jostain välistä öljyt pellolle! pitäisikö olla jossain välissä takaiskuventiili että ei pääse kampikammioon paineet tms...
asensin ne kiertokangen laakerit mutta pitääkö ne asentaa aivan kuivana vai pienellä määrällä öljyä eli: sormenpäällä hierasin jokaiseen laakerin pintaan öljyä asennus vaiheessa *olikos virhe* ??
jos tulee alakertaan liikaa öljyn painetta niin hajoitteleeko se kiertokangen laakereita kun laitoin joskus civikkiin liikaa öljyä niin se hajotti kiertokangen laakerit!!
kiitos kaikille asian tunteville vastauksille!!
asentelin kiertokangen laakerit eilen ja lähdin päästelemään niin toimi kuin unelma sen 5km mitä tuossa päästelin mutta sitten teki taas sen minkä aikasemminkin!!
eli survo öljut jostain välistä pihalle ja aloitti kiertikangen laakereiden naputuksen
voiko olla että ahdin antaa niin paljon painetta oljytilaan että rikkoo alakerran laakerit ja paiskaa väkisin jostain välistä öljyt pellolle! pitäisikö olla jossain välissä takaiskuventiili että ei pääse kampikammioon paineet tms...
asensin ne kiertokangen laakerit mutta pitääkö ne asentaa aivan kuivana vai pienellä määrällä öljyä eli: sormenpäällä hierasin jokaiseen laakerin pintaan öljyä asennus vaiheessa *olikos virhe* ??
jos tulee alakertaan liikaa öljyn painetta niin hajoitteleeko se kiertokangen laakereita kun laitoin joskus civikkiin liikaa öljyä niin se hajotti kiertokangen laakerit!!
kiitos kaikille asian tunteville vastauksille!!
Comment