Announcement

Collapse
No announcement yet.

ja taas vaihdetaan tekniikkaa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimukka
    Newbiemmer
    • Mar 2007
    • 2

    ja taas vaihdetaan tekniikkaa...

    Heips!

    Kysympä kumminkin vaikka asiaa on käsitelty miljuunia kertoja, mutta varmuutta asiaan en ole saanut.

    Nykytilanne: pihassa bmw e36 1992 316i ilman moottoria (hajosi vanhuuttaan).

    Ideana olisi tuoda saksasta e36 318is ja siirtää tekniikka siitä nykyiseen. Kysymys on siis seuraava: Tuleeko ongelmia jos siirtää moottorin lisäksi alustan yms. vaadittavat osat. Lähinnä prosenttien ylitystä ajattelin.

    Nykyisestä korista en halua luopua, eli älkää ehdottako sitä.
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #2
    Eikös tuo nyt vain ole ihan älytön yhtälö? Eli että pitää pilkkoa ehjä 318iS jotta saa rakennettua +35% teknikkavaihto 316:n?
    Eikös siihen 316:een kannaittaisi hakea jokin verkonpaino satasella, pistää koko kiulu myyntiin ja maksaa ne 318iS:n verot saatavalla rahalla?
    Se kori on vain vanhaa...ja tässä tapauksessa sinkitöntä peltiä. Ei siihen kannata rakastua.
    Eli ehdotinpa kumminkin....

    Comment

    • bimukka
      Newbiemmer
      • Mar 2007
      • 2

      #3
      Älytöntä se kyllä olisi, mutta minkäs teet kun olen nimenomaan rakastunut nykyisen koriini.

      Eli prosenteista johtuva myyntiarvon laskeminen ei kiinnosta, vaan vaihdosta mahdollisesti tulevat lakitekniset ongelmat. Eli onko niitä?

      Comment

      • eeki
        BTCF Member
        • Jul 2003
        • 1966
        • HKI

        #4
        Eiköhän tuo onnistuisi varsin helpostikin prosenttien puitteissa. Tuolta voit väijyä prosenttien osuuksia tarkemmin: http://www.finlex.fi/data/sdliite/liite/5294.pdf Moottori apulaitteineen (mm. vaihteisto) on 26% ja akselistot yhteensä 8% = 36%, eli reilusti alle 50%.

        Pitää vielä kysyä että mikä siinä korissa on niin siistiä että se halutaan välttämättä säilyttää?
        Ducati 998 -02 //

        Comment

        • [pmp]
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 650
          • Vantaa

          #5
          ^Ja eikö saksanmaalta muka voisi löytyä siistimpi korista autoa?

          Sanonpahan vaan oman mielipiteeni, ei mitään järkeä
          F31 335dx m-sport
          Ex F10 535d m-sport
          Ex E30 325i
          Ex E36 325td
          Ex E30 320i

          Comment

          • Ändi
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2004
            • 1292
            • Pori

            #6
            pitäiskös samallavaivalla laittaa se kutonen sinne pellinalalle.?
            sigpic
            E46 2d 330 -02
            EX.
            E36 2d 328 -97
            e92 335d -07
            330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
            Audi S4 -99 (324hp/497nm)
            Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
            Bmw 325 iA 2D -93
            Bmw 325 4d -92

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎