Originally posted by Bemarist
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Yleistä ongelmista ja vioista
Collapse
X
-
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
-
-
Originally posted by Ripe View PostBMW:ssä on minusta enemmän hyviä puolia kuin jossain idän ihmeen peleissä. Se ei ruostu niin äkkiä ja se ei ole helposti vietävissä. Jotku hondat ovat helposti varastettavissa (jopa kolikolla), niiden kanssa saa olla varuillaan (kolariturvallisuus) ja huono ruosteensuoja. Sitten se BMW:n viimeistely eli laatu on mielestäni parempi kuin monissa idän ihmeissä.
Lueskeleppa huviksesi BMW:n ruostuneiden luukkujen vaihdoista.
NCAP jututkin saattaisi olla tutustumisen arvoinen juttu.
Hyvin ne japsitkin tähtiä saavat...Passat tdi -04
Comment
-
-
Originally posted by ViisKolmeVitonen View PostEipä taida nämä "faktat" enää 2000-luvulla olla voimassa...
Lueskeleppa huviksesi BMW:n ruostuneiden luukkujen vaihdoista.
NCAP jututkin saattaisi olla tutustumisen arvoinen juttu.
Hyvin ne japsitkin tähtiä saavat...42 1:1,6 70/30
Comment
-
-
Originally posted by alonap-1 View Postnäinpä. se alihankkija kuka jättää halvimman tarjouksen saa tavarantoimitussopimuksen. aika(liian) monessa olen nähnyt merkin valeo. eli ajetaan(ko?) pösöillä. vai teettääkö tuo alialihankintana koreassa/taiwanissa?
Comment
-
-
Siis uudehkoista bemuista ei juurikaan enään löydy Saksassa valmistettuja komponentteja lainkaan, vaan pääosin kymmenestä muusta lähinnä "itä ja eteläpuolen" EU-maasta.
Selkeästi eniten tuntuisi palikkaa tulevan kuitenkin Ranskasta. Yhtään Suomiosaa en ole vielä bongannut.
Tämähän on kuitenkin selkeästi parantanut BMW:n laatua jos/kun verrataan nykytilannetta esim.ensimmäisiin e36:iin jossa taisi olla 95% Saksassa valmistettua sikäläisittän halpisosaa.
Saksalainen kun tunnetusti ei osaa valmistaa halpaa, niin laatu kusee heti kun muoviosa pitää tuottaa halvalla...Last edited by Hemi; 08-03-2007, 00:36.
Comment
-
Comment