Tää nyt on varmaan ollu jo miljoona kertaa foorumilla mutta en pikasesti ainakaan löytäny mitään.
Eli auto on E30 320i, m20b20 koneella, ajettu n. 194 tkm. Normaalisti kun ajelee, eli ei tee mitään kauheita kiihdytyksiä ajo sujuu aivan mainiosti mutta kun kerran kenkäsee kunnolla n. 4000-5000rpm niin sitten alkaa nykiä. Ihan kuin välillä kone "sammuis". Ihan pieniä nykäisyjä mutta useasti. Sitten kans on sellanen että kun sitä kaasua antaa reippaasti vaikka 2- tai 3-vaihteella niin jossain 4500 kierroksen tuntumassa nykäsee oikeen reilusti ja sitten alkaa ne pienet nykimiset isommilla vaihteilla. Sitten kans on tapahtunu aika useesti silleen, että kun ekaks ajelee ihan rauhassa ja sitten yhtäkkiä kurvissa kun on vaihtanut pienempää silmään ja alkaa nostaa kytkintä niin auto sammuu.
Kaikki tää on alkanu vähän aikaa "imuääntenkoventajan" asennuksen jälkeen, joten voisikohan ilmanotto puolessa olla jotain vikaa? Vai sytytyksessä?
Eli auto on E30 320i, m20b20 koneella, ajettu n. 194 tkm. Normaalisti kun ajelee, eli ei tee mitään kauheita kiihdytyksiä ajo sujuu aivan mainiosti mutta kun kerran kenkäsee kunnolla n. 4000-5000rpm niin sitten alkaa nykiä. Ihan kuin välillä kone "sammuis". Ihan pieniä nykäisyjä mutta useasti. Sitten kans on sellanen että kun sitä kaasua antaa reippaasti vaikka 2- tai 3-vaihteella niin jossain 4500 kierroksen tuntumassa nykäsee oikeen reilusti ja sitten alkaa ne pienet nykimiset isommilla vaihteilla. Sitten kans on tapahtunu aika useesti silleen, että kun ekaks ajelee ihan rauhassa ja sitten yhtäkkiä kurvissa kun on vaihtanut pienempää silmään ja alkaa nostaa kytkintä niin auto sammuu.
Kaikki tää on alkanu vähän aikaa "imuääntenkoventajan" asennuksen jälkeen, joten voisikohan ilmanotto puolessa olla jotain vikaa? Vai sytytyksessä?
Comment