joo, ajaessa lämmöt kyllä on ihan normaalit (puolesa välissä) mutta kun pysähyt ja annat käyvä vähän aikaa ni lämmöt nousee yhen välin ja jäävät siihen ja joku puhallin lähtee päälle vissii flekti, en tiijä...mitä tehdä??neuvokaa nyt hädässä olevaa ihmistä!! :? :shock: [/b] ja sit yks kysymys vielä... tyhjä käynti soutaa??mikä avuksi??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
APUA!!! 535i-91 lämmöt nousee..mikä avuksi??
Collapse
X
-
Originally posted by HenryMulla oli sama vika 535:sessa.Ku ilmasin jäähdytys järjestelmän nii autto.Vika voi olla myös vesipumpussa.
Edit: Ja viallinen visko tietenkin aiheuttaa lämpöjen nousua kun auto ei liiku.
Comment
-
-
Originally posted by RaineMinulla on samaa ongelmaa -92 520i:ssä. Eli vaikka laittaa ihan kylmästä käymään niin ei mene kauaa kun lämmöt on puolessa välissä ja menee vaikka tappiin asti jos antaa olla. Mutta kun lähtee ajamaan niin heti laskee ja pysyy kurissa. Saman tekee paikallaan liikennevaloissakin jos on oikein kuuma ilma.
Ite epäilen, että termostaatti jumittaa tai jotain. Tuuletin pyörii kuitenkin koko ajan kun auton laittaa käyntiin ja antaa käydä tyhjäkäyntiä. Pitäskö sen sitten olla pysähdyksissä silloin kun laittaa kylmästä käyntiin ? Ja lähteä sitten vasta pyörimään kun lämmöt ylittää tietyn rajan ?525iA -91
518i -90
324tdic -88
Comment
-
-
Originally posted by rei7pir8Originally posted by RaineMinulla on samaa ongelmaa -92 520i:ssä. Eli vaikka laittaa ihan kylmästä käymään niin ei mene kauaa kun lämmöt on puolessa välissä ja menee vaikka tappiin asti jos antaa olla. Mutta kun lähtee ajamaan niin heti laskee ja pysyy kurissa. Saman tekee paikallaan liikennevaloissakin jos on oikein kuuma ilma.
Ite epäilen, että termostaatti jumittaa tai jotain. Tuuletin pyörii kuitenkin koko ajan kun auton laittaa käyntiin ja antaa käydä tyhjäkäyntiä. Pitäskö sen sitten olla pysähdyksissä silloin kun laittaa kylmästä käyntiin ? Ja lähteä sitten vasta pyörimään kun lämmöt ylittää tietyn rajan ?
Comment
-
-
kiitos..pitää kokeilla uuta viskoa.. mut siinä on yks pien mutta..vaihoin 3pytyn venttiiliin keinun ja kantta piti vähän löysätä ni oisko voinu mennä vettä sekaan?? kumminkaan öljy tikus ei näy mitään...... :oops:
tyhjä käynti soutaa 900-850 välillä ja ko ilmastointi lähtee päälle ni tippuu 500 sataan ja tääs sama homma jatkuu...paljon muuten uus visko maksaa?? mikä on vikana ko ikkunat menee huuruun ko sammuttaa auton ko ilmastointi on ollu päällä??? ja ko lyöt auton uuestaan tulille ni se työntää vähän aikaan aivan sairaan kosteeta ilmaa?? neuvoja otetaan vastaan!! :?: onkos muuten raitis ilman suodatin missä päin??ko luulen et se on siinä vika..... :|
Comment
-
-
kiitos..pitää kokeilla uuta viskoa.. mut siinä on yks pien mutta..vaihoin 3pytyn venttiiliin keinun ja kantta piti vähän löysätä ni oisko voinu mennä vettä sekaan?? kumminkaan öljy tikus ei näy mitään...... :oops:
tyhjä käynti soutaa 900-850 välillä ja ko ilmastointi lähtee päälle ni tippuu 500 sataan ja tääs sama homma jatkuu...paljon muuten uus visko maksaa?? mikä on vikana ko ikkunat menee huuruun ko sammuttaa auton ko ilmastointi on ollu päällä??? ja ko lyöt auton uuestaan tulille ni se työntää vähän aikaan aivan sairaan kosteeta ilmaa?? neuvoja otetaan vastaan!! :?: onkos muuten raitis ilman suodatin missä päin??ko luulen et se on siinä vika..... :|
Comment
-
-
100-200€BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by RaineOriginally posted by sqxoOriginally posted by rei7pir8Originally posted by RaineMinulla on samaa ongelmaa -92 520i:ssä. Eli vaikka laittaa ihan kylmästä käymään niin ei mene kauaa kun lämmöt on puolessa välissä ja menee vaikka tappiin asti jos antaa olla. Mutta kun lähtee ajamaan niin heti laskee ja pysyy kurissa. Saman tekee paikallaan liikennevaloissakin jos on oikein kuuma ilma.
Ite epäilen, että termostaatti jumittaa tai jotain. Tuuletin pyörii kuitenkin koko ajan kun auton laittaa käyntiin ja antaa käydä tyhjäkäyntiä. Pitäskö sen sitten olla pysähdyksissä silloin kun laittaa kylmästä käyntiin ? Ja lähteä sitten vasta pyörimään kun lämmöt ylittää tietyn rajan ?
Comment
-
-
Äimistelen E30 318i lämpöilmiötä, M40 kone.
Lämmöt pysyy ajossa jotakuinkin puolivälissä mut kun ajat koneen
käyntilämpöseksi ja pysäytät niin hetken päästä lämpömittari lähes
punasella.Sitten kun laitat käyntiin niin vesipumppu kun käy hetken niin
putoaa jopa alle puolenvälin (riippuu kauanko jäähtyy)
Vedet ok ja öljyt, termari toimii, viskoflekti uusittu,vesipumppu uusittu
remminvaihdon yhteydessä ,eikä ilmaakaan pitäs olla.
Valehteleeko anturi?Jotenkin ymmärrän et lohkon lämpö siirtyy jäähdytys
nesteeseen ja lämmöt voi nousta paikallisesti(riippuen missä anturi)
mut et punaselle...!!! Onko toi ihan normaalia?
Mittailin pintalämpömittarilla sieltä täältä, termostaatin kotelossa 93*C
paluu puolella syylarin jälkeen 89 *C
Comment
-
Comment