..........
APUA!!! 535i-91 lämmöt nousee..mikä avuksi??
Collapse
X
-
Tolla hintaa kannattaa jo ostaa, BMW-liikkeessä tais olla 167€ tms ja AD:llä mulla meni vissiin joku 120-140€..Originally posted by RaineJoo viskohan se paskana oli. Kävin kokeilemassa kun auto kävi tyhjäkäyntiä niin tuulettimen siivet sai pysäytettyä käsin ja lähti pyörimään toiseen suuntaan kun anto vähän vauhtia.
KL-Varaosista kysyin viskon hintaa niin 100€ sanovat kustantavan.
Comment
-
Motonetissä SACHS:n visko 80e, hyvin toimii.Originally posted by sqxoTolla hintaa kannattaa jo ostaa, BMW-liikkeessä tais olla 167€ tms ja AD:llä mulla meni vissiin joku 120-140€..Originally posted by RaineJoo viskohan se paskana oli. Kävin kokeilemassa kun auto kävi tyhjäkäyntiä niin tuulettimen siivet sai pysäytettyä käsin ja lähti pyörimään toiseen suuntaan kun anto vähän vauhtia.
Comment
-
Nonii, Sachsi se tais ollakin eikä Boschi, se minkä ostin AD:lta tolla isommalla hinnalla. Ois taas kannattanu tilaa Motonetistä ni ois jääny rahaa bensaanki..Originally posted by KyytsisMotonetissä SACHS:n visko 80e, hyvin toimii.Originally posted by sqxoTolla hintaa kannattaa jo ostaa, BMW-liikkeessä tais olla 167€ tms ja AD:llä mulla meni vissiin joku 120-140€..Originally posted by RaineJoo viskohan se paskana oli. Kävin kokeilemassa kun auto kävi tyhjäkäyntiä niin tuulettimen siivet sai pysäytettyä käsin ja lähti pyörimään toiseen suuntaan kun anto vähän vauhtia.
Comment
Comment