Niin mitä sitten tekisit sillä hevosvoima lisäyksellä? mihin niitä hevosvoimia sitten tarvii? pääsisitkö kenties nopeammin paikasta toiseen vai?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
740i tehoa lisää???
Collapse
X
-
Originally posted by Spetke View PostNiin mitä sitten tekisit sillä hevosvoima lisäyksellä? mihin niitä hevosvoimia sitten tarvii? pääsisitkö kenties nopeammin paikasta toiseen vai?
no niin no... tämä on mielestäni täysin turha kymysysAUTOSI RUOSTEKORJAUKSETSEKÄ KATSASTUS REMONTIT
A.V.J-STYLING
040 835 6998
Comment
-
-
Originally posted by albertto View Postno niin no... tämä on mielestäni täysin turha kymysys
Itsekkin olen selannut monta sivua netissä ja lehdistä bemarien ahtamisesta ja tekisi mieli laittaa omaankin autoon remmi myllyn kylkeen+ muuta aiheeseen liittyvää mutta, kun nämä Suomen säädökset on niin p*rseestä!ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
tähän nytetn sitten voinee taas todeta että suomalaiset kun sattuu olemaan sitä herrapelkosta kansaa..ruottalaiset virittää kuten mopojaan laittomasti.
Toki kysymys on myös siitä että kun autonsa mällää niin vastuukyssärit tulee esiin. Maltillinen ahdinsarja jonka saa leimalle pois helposti ei luulisi olevan kovin paha rasti mikäli tehot kasvaa esim. 300->400hp niin mitenkä perustelee että mikään onnettomuus on sen 100hp:n teholisän aiheuttama..
kai sillä 300hp:llakin voi ajaa liian kovaa.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Liian lujaahan voi ajaa joka pirssillä ja törkeitä/lieviä ylinopeuksia yms. Mutta sen penkin ja ratin välissä oleva on se joka ratkaisee. Tottakai sitä haluttaa testata virityksen vaikutusta, kun sen on saanut tehtyä. Mutta siinäkin on se että missä ja milloin.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Jaska PKP View PostTaitaa olla 5hp30 niinku E32:ssakin M60B40 perässä. Ihan niinku jostain oisin joskus lukenu että pitäs 560nm kestää vääntöä.. En todellakaan muista että mistä..
Comment
-
-
Originally posted by albertto View Postnonni... nyt on eatonin m60 ahdin tallissa odottelemassa
parin viikon päästä, jos ehtis kokeilemaan kuinka se sinne istuu:think
Comment
-
-
Originally posted by remotion View Postnonii! tos on oikea asenne. en tiedä siitä 4.0:sta mut itse olin ostoaikeissakin semmosen yhen 540i missä oli 4.4 pata ja kireemmät nokat ja M5 tyylinen joskin rouheempi putkisto. 350hv ja aika paljon vääntöä, ja kyllä toimi!
siis ihan vakiohan tuo auto ei ole tälläkään hetkellä.. siinä on sellasia teini virityksiä esim thyyning suodatin.. tai niin no onhan siinä hamann putkisto alusta loppuunAUTOSI RUOSTEKORJAUKSETSEKÄ KATSASTUS REMONTIT
A.V.J-STYLING
040 835 6998
Comment
-
-
Originally posted by albertto View Postno niin no... tämä on mielestäni täysin turha kymysys
Ja Kun näitä sivuja lukee niin joka toinen kyselee aina tätä samaa tehonlisäys asiaa omaan katiskaan ja joka topikissa ollaan loppujen lopuksi samassa loppu tuloksessa, eli halvalla ei tehoa saa ja tekiöitä ei ole joka paikassa, siihen homma sitten loppujen lopuksi kaatuu... (poislukien vanhemmat harraste autot ne on asia erikseen)
Comment
-
-
Originally posted by albertto View Postpäivityksiä, sen verran,että eattoni vaihtui Vortech:in ahtimeen.. oli meinaan aikamoisen kokonen tuo eatton
ei muutakuin projektia eteenpäin. ahdinta kiinni ja nauttimaan kyydeistä. eikös jokainen saa autolleen tehdä mitä haluaa. tietty lakipykälät rassaa, mutta...
toi eaton olis ollut pelkkä jarru tohon sun autoon. mulla on 3,5l koneessa eaton m90 ja siinäkään ei ole vielä päässyt kun 0,48bar ahtoihin.
pistäs kuvia, kun sovittelet ahdinta tampesterissa alettiin seurailemaan innolla tätä aihettakäyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostNiin no kaikihan on turhaa jos nin haluaa ajatella mutta meinasin, että mihin niitä lisä heppoja oikeasti tarvii? Ja onko se sen arvoista?
Ja Kun näitä sivuja lukee niin joka toinen kyselee aina tätä samaa tehonlisäys asiaa omaan katiskaan ja joka topikissa ollaan loppujen lopuksi samassa loppu tuloksessa, eli halvalla ei tehoa saa ja tekiöitä ei ole joka paikassa, siihen homma sitten loppujen lopuksi kaatuu... (poislukien vanhemmat harraste autot ne on asia erikseen)
musta on oikeasti tyhmää osoittaa negattivisuutta jo tässä vaiheessa. mollaa sitten kun projektia ei hoideta loppuun. sitten voit todistaa olleesi oikeassa.
mä ainakin ymmärrän oikein hyvin lisätehon tarpeen. tai ei se ole tarve, mutta hauskuus kasvaa samaa tahtia tehon kanssa kunhan miettii missä sitä käyttää.
oletko koko elämäsi ajan aina ostanut vain halvimpia ja vaatimattomampia tuotteita? eli ei koskaan mitään ekstraa? tyyliin "mitä vähemmällä pärjää sen parempi"? ei kaikki ajattele samalla tavalla. ihmiset on erilaisia.
njet härne.Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
Comment