Mulla on ikh putiikista hankittu kilikali kuumankesto(tais olla motip merkkinen puteli ja 800 celsiusta lämmönkesto muka) valurauta satsissa pysynyt talviajosta huolimatta, vieläkin on satsi sen värinen miksi se tuli maalattua ja ei ruostepilkkuja näkyvissä, sileäpintainen putki vaatinee sen hiekkapihalluksen että maali tarraa kunnolla kiinni
Maalaus ohjeen mukaan eli ohkasia kerroksia monta ja joku 5min kuivattelu kerrosten välissä
Mainosten uhrina himottaisi silti laittaa.
Tai suojaa keraamilla tuon kiinalaisen rosterin, ettei ruostu niin äkkiä.
Väitän että pinoitteet ja nauhat mädättää sen nopeiten. Talvikäytössäkin paras kestävyys takautuu kun sarja saa kuumasta kylmetä rauhassa jolloin ei kondensoidu vettä pintaan. Kuivana edes roosteri ei ruostu.
Eipä tullut mitään pinnoitteita tai kääreitä. Mustan kuumankeston vedin kilikaliputelista, niin ei loista sieltä silmään kirkkaat putket esim. katsastuksessa.
Omaan mieleen tosi hyvän laatuiset ja hintakin oli kohdallaan (reilu 300€ toimituskulujen kanssa + n.70€ tullit), sekä istui paikalleen hyvin.
Ainoa mitä tein, niin siistin tuon laipassa olevien "holkkien" liitokset. Oli hepattu muutamalla hepillä kiinni, niin hitsasin sisältä ympäri ja hioin. (tuossa kuvassa hionta ei vielä valmis, hioin myös hieman jouheammaksi tuon holkin reunan, että mätsää paremmin pakoaukkoon).
Hyvin samanlaiset kuin Supersprintin vastaavat, kollektorissa jonkun verran eroa (näissä kiinalaissa hieman huonompi kuin SS).
Äänet on kyllä makean kuuloiset, mitä tuossa pukeilla vähä aikaa käytin. Mikä olikin modin tarkoitus. Kunhan ajamaan pääsee, niin kuulee miten ajossa soi.
Comment